Gå til innhold

Fifa 08 anmeldelser

vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt off topic, men er tull å lage en ny tråd om dette. Er det stor forskjell på PS3 versjonen av FIFA 08 i forhold til PS2 versjonen, bortsett fra grafikken så klart? Noen som vet? :)

On topic. Spiller kommer vel ikke ut før på fredag i europa, og tidlig oktober i USA, så da kommer vel ikke anmeldelsene før da. :)

Lenke til kommentar
Litt off topic, men er tull å lage en ny tråd om dette. Er det stor forskjell på PS3 versjonen av FIFA 08 i forhold til PS2 versjonen, bortsett fra grafikken så klart? Noen som vet? :)

On topic. Spiller kommer vel ikke ut før på fredag i europa, og tidlig oktober i USA, så da kommer vel ikke anmeldelsene før da. :)

9565332[/snapback]

Spillet slippes i Norge på torsdag. Hvem vil vite hva amerikanerne synes om et fotballspill uansett? ;)

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar

9565332[/snapback]

Spillet slippes i Norge på torsdag. Hvem vil vite hva amerikanerne synes om et fotballspill uansett? ;)

9565553[/snapback]

Vel gamespot bruker jo å anmelde FIFA spillene, og de forholder seg jo til den "USAnske" :p datoen. Var det jeg tenkte på ;)

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg er en tanke skuffa over grafikken i Fifa08 på Wii.

Virker som de har "dreti" i det og brukt minst mulig tid.

Synd, når vi vet at Wii kan så mye bedre.

Ellers er kontrollene spennende, og meget uvandte, men jeg er posititv likevel pga når det først sitter blir veldig bra.

Håper uansett muligheten for classic kontroll er der, etterhvert kan vel enkelte bli litt lei alt det fiffige Wii absolut skal ha med for mye av i enkelte spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...