¤vekst¤ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Denne ser helt sjuk ut (Beskrivelse i link)! LG L204WS 20" Widescreen LCD Monitor - Silver/Black http://www.overclockers.co.uk/showproduct....rodid=MO-046-LG Ca. 1750 kr... 5000:1! Samsung er større, men er denne bra? Har den like bra/bedre bildekvalitet etc. har det ikke like mye å si at den er 2" mindre. Denne er mye billigere i tillegg. Synd jeg ikke vet noen ting om den. Noen som vet? Endret 24. september 2007 av AndySimmons Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kom vel ca. 10 tråder om 226CW f0r og når den ble sluppet. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Kom vel ca. 10 tråder om 226CW f0r og når den ble sluppet. 9564737[/snapback] Jeg tenkte på skjermen i linken, ikke 226CW... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 den har ikke 5000:1 i kontrast. Den skjermen begynner å dra på årene, og er bare 20", men en veldig god skjerm for prisen så vidt jeg har forstått. Du kan jo se på den nyere broren LG L226wtq, som et par på forumet her mener at er mye bedre enn 226cw Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) den har ikke 5000:1 i kontrast. Den skjermen begynner å dra på årene, og er bare 20", men en veldig god skjerm for prisen så vidt jeg har forstått. Du kan jo se på den nyere broren LG L226wtq, som et par på forumet her mener at er mye bedre enn 226cw 9576300[/snapback] Etter å ha lest denne testen her, virker det som om den faktisk er bedre: http://www.hardware.no/tester/skjerm/lg_l226wtq/42553/1 sammenlignet med 226BW. Den har visst mye baklys oppe og nede... Har 226CW like mye baklys oppe og nede? Hvis den har det, blir det LG på meg. Eneste som er litt synd er den grå ramma rundt skjermen. Heldigvis kommer den med matt skjerm og den scorer også høyest på spilling, med lite etterslep. Edit: På prisguide selger de både SF og WF. Hva er forskjellen? SF er billigere. Endret 26. september 2007 av AndySimmons Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 WF og SF står for fargen slik jeg har forstått det. Silver Frame og White Foot har jeg hørt det står for, det stemmer i alle fall overens med bildene i prisguiden. I tillegg tror jeg det er en helt svart versjon som jeg ikke husker navnet på. Har sett en del på 226BW/CW på nettet, men pga. all usikkerheten går jeg bare for en LG som jeg synes så bra ut i butikken. Skal skaffe en idag fra elkjøp med 30 dagers åpent kjøp. Lenke til kommentar
dup Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 den har ikke 5000:1 i kontrast. Den skjermen begynner å dra på årene, og er bare 20", men en veldig god skjerm for prisen så vidt jeg har forstått. Du kan jo se på den nyere broren LG L226wtq, som et par på forumet her mener at er mye bedre enn 226cw 9576300[/snapback] Etter å ha lest denne testen her, virker det som om den faktisk er bedre: http://www.hardware.no/tester/skjerm/lg_l226wtq/42553/1 sammenlignet med 226BW. Den har visst mye baklys oppe og nede... Har 226CW like mye baklys oppe og nede? Hvis den har det, blir det LG på meg. Eneste som er litt synd er den grå ramma rundt skjermen. Heldigvis kommer den med matt skjerm og den scorer også høyest på spilling, med lite etterslep. Edit: På prisguide selger de både SF og WF. Hva er forskjellen? SF er billigere. 9577757[/snapback] Jeg har hatt begge skjermene, og det var mer baklys på min CW enn på LG-skjermen. Jeg valgte SF versjonen og er godt fornøyd med den. Den er litt mer minimalistisk i forhold til CW. Men dette er jo smak og behag Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) den har ikke 5000:1 i kontrast. Den skjermen begynner å dra på årene, og er bare 20", men en veldig god skjerm for prisen så vidt jeg har forstått. Du kan jo se på den nyere broren LG L226wtq, som et par på forumet her mener at er mye bedre enn 226cw 9576300[/snapback] Etter å ha lest denne testen her, virker det som om den faktisk er bedre: http://www.hardware.no/tester/skjerm/lg_l226wtq/42553/1 sammenlignet med 226BW. Den har visst mye baklys oppe og nede... Har 226CW like mye baklys oppe og nede? Hvis den har det, blir det LG på meg. Eneste som er litt synd er den grå ramma rundt skjermen. Heldigvis kommer den med matt skjerm og den scorer også høyest på spilling, med lite etterslep. Edit: På prisguide selger de både SF og WF. Hva er forskjellen? SF er billigere. 9577757[/snapback] Jeg har hatt begge skjermene, og det var mer baklys på min CW enn på LG-skjermen. Jeg valgte SF versjonen og er godt fornøyd med den. Den er litt mer minimalistisk i forhold til CW. Men dette er jo smak og behag 9585545[/snapback] SF: Detaljer: 1680 x 1050, DVI-D, D-Sub/VGA, Kompositt WF: Detaljer: 1680 x 1050, D-Sub/VGA, DVI-I hva er kompositt? Og hva er forskjell på DVI-I og DVI-D? WF koster mer , hvorfor? Edit: lagd et eget emne om denne saken. Nå vurderer jeg sterkt denne skjermen isteden for samsung sine. Jeg så noen skjermer i butikken. De så helt greie ut for meg, og garantert dårligere, så jeg blir nok fornøyd. Endret 27. september 2007 av AndySimmons Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er ikke kompositt på de, det er en missforståelse fra mange, for lg bruker noe inni ksjermen som heter composite *blahblahblah*. De er helt like unntatt fargen. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Det er ikke kompositt på de, det er en missforståelse fra mange, for lg bruker noe inni ksjermen som heter composite *blahblahblah*. De er helt like unntatt fargen. 9590487[/snapback] Så svart koster altså mer... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er ikke kompositt på de, det er en missforståelse fra mange, for lg bruker noe inni ksjermen som heter composite *blahblahblah*. De er helt like unntatt fargen. 9590487[/snapback] Så svart koster altså mer... 9591642[/snapback] Ja... Har merka det selv at sølv ofte er billigere enn svart. Men sølv ramme på en skjerm er ikke pent Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Det er ikke kompositt på de, det er en missforståelse fra mange, for lg bruker noe inni ksjermen som heter composite *blahblahblah*. De er helt like unntatt fargen. 9590487[/snapback] Så svart koster altså mer... 9591642[/snapback] Ja... Har merka det selv at sølv ofte er billigere enn svart. Men sølv ramme på en skjerm er ikke pent 9598192[/snapback] Enig Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Jeg fant svaret. Det ville vært fint om folk som ikke vet hva des snakker om sier noe så sikkert som at den eneste forskjellen mellom disse skjermene er fargen. Jeg sklle søkt på wikipedia med en gang . DVI-I inneholder både digitale signaler og analoge RGB-signaler, og kan derfor med en enkel overgangskontakt kobles til en VGA-skjerm. (wik) DVI-D inneholder bare digitale signaler. Derfor skal jeg kjøpe WF, som har DVI-D. Og er svart. Prisen sier da seg selv... Endret 29. september 2007 av AndySimmons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå