Ståle Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg vil ha WML ( Windows Live Messenger ) helt til hoyre pa startmenyen, der med klokken. Istedenfor at den skal ta opp plass pa "vanlig" startmeny. Altsa, at WLM-vinduet er apent hele tiden, men bare tar plass helt til hoyre pa startmenyen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg antar her at du vil ha Windows Live Messenger som ikon i task tray istedet for taskbaren når det er åpent? Gjør den ikke det automatisk da? Du må trykke på X for at det skal minimere til tasktray da...ikke bare minimere vanlig... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Jo, men jeg vil ha den apen samtidig hele tiden. Selv om det bare er helt til hoyre WLMikonet vises. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Ok, nå er jeg ikke helt me lengre...apen? edit: å herregyd,,, 15000 posts... exuse me while I go kill self. Endret 24. september 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 åpen gz med 15k poster Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ah, du vil ha selve messenger vinduet visende, men bare ha ikon i task tray... da er jeg med... Spørs om det er mulig uten en eller annen lur patch? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Gjerne med en lur patch. Har A-Patch, men har ikke sett det i den. Kanskje det er der allikevel, men jeg har ikke sett det. Har provd MSN+ for, men har ikke funnet det i den heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå