andnet Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Skal gå til innkjøp av mp3-spiller for første gang... tro det eller ei. Skulle gjerne hatt tips om hvilke som er "gode" for meg. Tenkte noe i desse baner: *Flash-basert *4-8GB *God batteritid *Oppladbart batteri (gjennom USB eller ei er ett fett) *USB2 grensesnitt *Skal kunne plugges i usb port uten å installer software på PC (winXP hovudsaklig) *Vanlig uttak for hodetelefoner/høgtaler. *EQ er ikke viktig. *Utseende og whatnot er ikke viktig. *med eller uten skjerm, spørs hva pris de ligger på (alt fra 1-3000) Lenke til kommentar
SRD Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hvis du er opptatt av lydkvalitet og lang batterilevetid er Cowon det beste valget: 60 timers batterilevetid: Cowon iAudio 7 4 GB Cowon iAudio 7 8 GB Cowon iAudio 7 16 GB (Vet ikke når denne kommer) Så er det Cowon iAudio D2: 52 timers batterilevetid: Cowon iAudio D2 2 GB Cowon iAudio D2 4 GB Test av D2 D2 kan utvides med minne kort: Alle SD kort SD 4 GB SD 8 GB Ingen av disse spillerne trenger program for overføing av filer, og de støtter de aller fleste formater. Endret 24. september 2007 av SRD Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg kan vel anbefale Iriver Clix2 : Litt om Iriver Clix2 Ettersom jeg kan se oppfyller den alle kravene dine, den finnes i 4 pg 8gb versjon hvor 8gb versjonen koster rundt 2000kr. Jeg har den selv, og til nå har den vært en stor opptur. Funker veldig bra til mitt bruk (skole og trening) og har i tillegg et flott design God lyd har den også Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kan se ut som Meizu oppfyller kravene også: Meizu M6 Meizu M3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå