MittBrukernavn Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Er det mulig å ordne så den musplata som er innebygd i den bærbare slår seg av når du har en annen mus i f.eks USB2 porten? Den er litt irriterende når du f.eks skriver. Bruker en Multicom 90+ og IntelliMouse Explorer 3 og fant ikke noe på options. Endret 28. september 2007 av MittBrukernavn Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Ingen som veit om noe? går ikke an å disable den i device manager Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Nå vet jeg ikke hvordan det er med din maskin, men på min kan jeg enten: 1.) gå inn på Kontrollpanel -> Mus -> Enhetsinnstillninger -> Deaktiver (Synaptics Touchpad) eller 2.) Bruke hurtigtastene på tastaturet (Fn + F7 i mitt tilfelle, sikkert noe annet hos deg). Om det går an å automatisere denne prosessen slik som du beskriver vet jeg ikke, men i så fall er jeg også interessert i å vite hvordan Endret 28. september 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Eller så har du hp og trykker på en knapp for å skru av toutchpaden Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 fin bump... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå