Lifcaz Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hey Jeg skal kjøpe meg noen nye komponenter til "kassa" mi som står og ruster med tidens tann. Jeg har valgt meg ut noen komponenter som virker lovende, men er det noe å satse på? Og Vil de funke bra sammen osv.? Har grunnleggende kunnskaper om PC, men ikke noe avansert som f.eks. forskjellen på PC5300 og PC6400 DDR2 RAM og ting i den duren, så dere vet hvor jeg står. Komponentene er som følgende: Hovedkort: ABIT IP35 PRO, P35, Socket-775, ATX, Silent Otes2, 2xGbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 Prosessor: Intel Core 2 Duo E6750 2.67GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Skjermkort: XFX GeForce 8800GTS 500M 320MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP,500/1600Mhz RAM: Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 2048MB Kit w/two CL4 1GB Dimm's, E.P.P and DHX Lydkort: Creative SB X-Fi Xtreme Audio, Vil dette funke? Og er det noe annet dere vil anbefale? Er usikker om det er innebygd lydutgang på hovedkortet. Harddisker o.l. som ikke er listet opp her skal jeg ikke bytte ut. Ved mindre det er nødvendig. Typ 3 års gamle komponenter skal vel fungere glatt med de nye? (Harddiskene mine er forresten 2x SAMSUNG SB1614C) [EDIT:] Og når jeg først poster en tråd; viftene mine bråker veldig slik som jeg har de nå. (er 3 vifter) Vet ikke om dette vil forandre seg med nye komponenter, eller må jeg kjøpe flere vifter? Stor takk på forhånd! Endret 24. september 2007 av Lifcaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå