Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carputer ,gps, skjerm, hjelp

-Shark-

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå som lønning kommer er planen klar.

Jeg skal kjøpe carputer, billigst mulig gjerne brukt.

Gps enhet til data- slik at jeg kan få navigasjon, fotoboksvarsling og speedometer.

Skjerm, 7'' touchscreen- lilliput helst.

Noen forslag til carputer?

Noen som vet hvor man kan få alt dette billig.

Planen er at 7'' skjermen skal felles inn i dashbordet på min BMW 316i, og carputeren skal i hanskerommet eller under passasjersetet.

Takk for alle innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne nettsiden kan nok hjelpe deg;

Carputer.no

Masse nyttige tips på siden, også med egen nettbutikk.

Kjøpte delene til min carputer der; touchskjerm, kabler, GPS og diverse småsaker.

Av erfaring, så er butikken litt treg, og det er vanskelig å oppnå kontakt med support, men du får da det du bestiller :)

Lenke til kommentar
Denne nettsiden kan nok hjelpe deg;

Carputer.no

Masse nyttige tips på siden, også med egen nettbutikk.

Kjøpte delene til min carputer der; touchskjerm, kabler, GPS og diverse småsaker.

Av erfaring, så er butikken litt treg, og det er vanskelig å oppnå kontakt med support, men du får da det du bestiller :)

9564375[/snapback]

Har hørt om den butikken. Men syns det var noe dyrt med deler derfra. Har du et forslag til komplett carputer da?

Noen andre steder som kan ha brukte? Søkt mye på nettet- finn og slike steder men uten resultater.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er hev og kjøpt carputerdelar hos www.carputer.no, og erfaringane er gode.

Eg kjøpte Voom-PC-kabinettet (ekstremt solid og god kvalitet), den minste straumforsyninga for 6-24 volt (den er knallgod!) og eit MediaCenter-tastatur som ikkje funka fullt så bra. Joysticken hev litt slark i fjøra, som gjer at peikaren gjeng litt til høgre når eg ikkje held han i ro. Difor gjeng batteriet snøggt flatt.

Bra butikk! Forumet kan hjelpe deg langt på veg! Les og artikkelen deira om jording i bil, det er ikkje jord alt som er metall!

Hovudkort og harddisk kjøypte eg hos Komplett.no før eg høyrde om Carputer.no.

Beklagar kvasinynorsken! :-)

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar
Er hev og kjøpt carputerdelar hos www.carputer.no, og erfaringane er gode.

Eg kjøpte Voom-PC-kabinettet (ekstremt solid og god kvalitet), den minste straumforsyninga for 6-24 volt (den er knallgod!) og eit MediaCenter-tastatur som ikkje funka fullt så bra. Joysticken hev litt slark i fjøra, som gjer at peikaren gjeng litt til høgre når eg ikkje held han i ro. Difor gjeng batteriet snøggt flatt.

Bra butikk! Forumet kan hjelpe deg langt på veg! Les og artikkelen deira om jording i bil, det er ikkje jord alt som er metall!

Hovudkort og harddisk kjøypte eg hos Komplett.no før eg høyrde om Carputer.no.

Beklagar kvasinynorsken! :-)

Får se da. Er rimelig dyrt å bestille en ordentlig carputer derfra + skjerm i tillegg. Det blir ikke billig. Hadde håpet og få tak i noe brukt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...