tiiim Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei. Har et litt merkelig spm. Har en nettside jeg har besøkt og liker godt. Skal nå bort på jobbrelatert "ferie" Så det jeg lurer på. Dit jeg skal er det ikke internett og websiden jeg skal vise fram ligger på nettet (ikke min nettside)... hvrdan lagrer jeg denne på min maskin slik at jeg kan vise denne fram (uten internett) ?! Håper jeg klarte å formulere meg godt nok (Om dette emnet ligger feil er det bare å flytte) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 I Opera er det bare a Fil -> Lagre Som -> HTML fil med bilder sa lagrer du det der du vil, og dobbelklikker pa .html-filen nar du skal vise det. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Her i IE 7 kan man også lagre hver enkel side: i "Side>Lagre Som..." Men er litt kjedelig å lagre hver eneste side når det er et stort nettsted. Så lurer på om det feks finnes et program eller lignende som gjør at jeg kan lagre heeeeeeele nettstedet på engang?!?! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 hadde et sant program.. engang.. se om jeg finner det.. hmm men det er et darlig sted a vise fram en nettside da =/ Hvor far man ikke inn internett lenger liksom :o Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 ...ah, hadde vært sykt bra om du fant ut om det programmet ....oppi fjellheimen er det vistnok lite med internett, hehe.. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 http://www.httrack.com/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det var det ja! takk begynte a lete i 50-talls Komputer For ALle CDene jeg har liggende Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Det var det ja! takk begynte a lete i 50-talls Komputer For ALle CDene jeg har liggende 9564681[/snapback] LOL, det var i Komputer for alle jeg også fikk vite om programmet :!: Har brukt det mye. Endret 24. september 2007 av Irrelevant Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 ahhhhhhh... tusen tusen takk Dette var helt genialt... !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå