Gjest medlem-105476 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har noen billetter til Landstreffet for russen i Stavanger jeg skal bli kvitt. Har nå kommet i kontakt med en som er interessert i å kjøpe, men problemet er at hu bor i Kristiansand ... Hvordan kan jeg sikkert få solgt billettene uten å fysisk møte henne eller at jeg bare må stole blindt på at hu er ærlig? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Postoppkrav er vel den sikreste måten, selvom det kan bli litt tungvindt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Og det fikser de folka hos posten for meg? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ja, det burde ikke skape noe problem i det heletatt. Nedsiden med det er jo at det må betale 60,- i oppkravsgebyr, men da er det også helt sikkert. Porto på brev/pakke kommer i tillegg. (Kilde: Posten) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Og henter hun den ikke ut, er det du som må betale... Lenke til kommentar
gorber Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ta i alle fall forskudd på postens begyrer for returnert pakke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har noen billetter til Landstreffet for russen i Stavanger jeg skal bli kvitt. Har nå kommet i kontakt med en som er interessert i å kjøpe, men problemet er at hu bor i Kristiansand ... Hvordan kan jeg sikkert få solgt billettene uten å fysisk møte henne eller at jeg bare må stole blindt på at hu er ærlig? 9564137[/snapback] Har selv sendt ting med postppkrav, og sittet igjen med regningen pga manglende betaling. Kjedelig igrunn... du har PM. Lenke til kommentar
kribod Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 heidu! jeg trenger viiirkelig kongepark billetter! vil du hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå