Gå til innhold

Drapstrusler etter halo 3 kritikk...

Pixl.

Anbefalte innlegg

Er selv en fan av orginalspillet og har brukt utallige timer i Co-op.

Men etter Halo2 kom ut og serien fikk mange nye fans (Halo2 solgte betydelig bedre enn halo1) virker det som om "kvaliteten" på fanskaren gått betraktelig ned.

Det er ubehagelig for min del fordi jeg kan riskere å bli satt i bås med nettopp slike personer som deler ut drapstrusler over en lav sko, utelukket fordi noen skrev noe stygt om deres favorittspill.

Nå det er sagt virker anmeldelsen til spillmagasinet svært merkelig med tanke på at forfatteren mer eller mindre lovpriser spillet for å så gi det en karakter som ligger langt under normalen. Som om dette ikke er ille nok går heller ikke anmeldelsen noe særlig i dybden i spillets "kartmaker" (forge) og multiplayer noe som burde gi spillet noe høyere verdi for pengene.

Jeg kan akseptere at noen vil gi halo3 en relativt middelmådig karakter, men da må dette bli reflektert i omtalen. Slik som det står nå ser anmeldelsen ut som en middelmådig drøftingsoppgave i samfunnsfag; argumetasjonen i artikkelen står ikke i sammenheng med konklusjonen.

Hadde det ikke vært en anmeldelse fra en spillside så hadde jeg trodd det var et gjennomarbeidet flamebait.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå det er sagt virker anmeldelsen til spillmagasinet svært merkelig med tanke på at forfatteren mer eller mindre lovpriser spillet for å så gi det en karakter som ligger langt under normalen. Som om dette ikke er ille nok går heller ikke anmeldelsen noe særlig i dybden i spillets "kartmaker" (forge) og multiplayer  noe som burde gi spillet noe høyere verdi for pengene.

9568546[/snapback]

Jeg er hjertens enig; han skryter jo av spillet så det står etter. Og presenterer en 4'er etterpå. Veldig merkelig.

Og forge + multiplayer som jo vil gi folk hundrevis av timers moro hvis de er interessert i det presenteres jo nesten ikke.

Lenke til kommentar
Var litt drøyt å lage en artikkel om det. Er altslags idioter som truer med å rive hodet av meg daglig.

9568622[/snapback]

Du sikter kanskje til episoder som dette?:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=714388https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=714388

Uansett, merkelig at folk kan ta så på vei, både den ene og den andre veien. At Spillmagasinet selv går ut og forsvarer anmeldelsen i ettertid sier jo også sitt. Dette er hormonbabbel fra tenåringskids FFS! Når tok du en fjortis seriøst sist?

Lenke til kommentar

Det er visst flere fra Spillmagasinet som har evnen til å vekke negativ oppmerksomhet:

Jeg skal brenne i helvete:

På spill er det faktisk verre. Noen utdrag fra hva som er postet offentlig:

At du er en idiot er da ikke nytt, det har du bevist ved flere anledninger

Nei du er ikke dum. Du er en dust som ikke har peiling på spill

jævla idiot

Sannheten er at han er Xbox fan-boy, og vil stille PS3 i et dårlig lys.

Syns det er dumt av spillmagasinet å ta med slike amatører.

Idiot! Du er en forbanna Xbox fan-boy! Du kan stikke å henge deg i den derre boden din, og ta ibruk en ekte "likkiste"!

Jeg tror Spillmagasinet liker denne oppmerksomheten.....

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Det triste med dette her er jo at alle gamere framstår som umodne idioter. Spiller ikke noen rolle hvilken konsoll man spiller (eller PC). Det intrykket folk sitter igjen med er at man i "spillmiljøet" kan få drapstrusler pga over middels gode anmeldelser.

Det hjelper ikke så mye heller å forklare dette med umodne fjortiser, det bare bekrefter stereotypien om gamere.

Lenke til kommentar
Var litt drøyt å lage en artikkel om det. Er altslags idioter som truer med å rive hodet av meg daglig.

9568622[/snapback]

Du sikter kanskje til episoder som dette?:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=714388https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=714388

9569023[/snapback]

Nei, det der er slikt som bør komme i avisen, ikke usle internett-trusler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...