Waaghals Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er selv en fan av orginalspillet og har brukt utallige timer i Co-op. Men etter Halo2 kom ut og serien fikk mange nye fans (Halo2 solgte betydelig bedre enn halo1) virker det som om "kvaliteten" på fanskaren gått betraktelig ned. Det er ubehagelig for min del fordi jeg kan riskere å bli satt i bås med nettopp slike personer som deler ut drapstrusler over en lav sko, utelukket fordi noen skrev noe stygt om deres favorittspill. Nå det er sagt virker anmeldelsen til spillmagasinet svært merkelig med tanke på at forfatteren mer eller mindre lovpriser spillet for å så gi det en karakter som ligger langt under normalen. Som om dette ikke er ille nok går heller ikke anmeldelsen noe særlig i dybden i spillets "kartmaker" (forge) og multiplayer noe som burde gi spillet noe høyere verdi for pengene. Jeg kan akseptere at noen vil gi halo3 en relativt middelmådig karakter, men da må dette bli reflektert i omtalen. Slik som det står nå ser anmeldelsen ut som en middelmådig drøftingsoppgave i samfunnsfag; argumetasjonen i artikkelen står ikke i sammenheng med konklusjonen. Hadde det ikke vært en anmeldelse fra en spillside så hadde jeg trodd det var et gjennomarbeidet flamebait. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Nå det er sagt virker anmeldelsen til spillmagasinet svært merkelig med tanke på at forfatteren mer eller mindre lovpriser spillet for å så gi det en karakter som ligger langt under normalen. Som om dette ikke er ille nok går heller ikke anmeldelsen noe særlig i dybden i spillets "kartmaker" (forge) og multiplayer noe som burde gi spillet noe høyere verdi for pengene. 9568546[/snapback] Jeg er hjertens enig; han skryter jo av spillet så det står etter. Og presenterer en 4'er etterpå. Veldig merkelig. Og forge + multiplayer som jo vil gi folk hundrevis av timers moro hvis de er interessert i det presenteres jo nesten ikke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Sykt...hehe. Fjærn co-op og multiplayer fra Halo 3 så hadde det fått en sterk 3 i vg garantert. Er singel player delen jeg er ute etter så tror ikke Halo 3 kommer til å BLOW my mind akkurat dessverre. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Var litt drøyt å lage en artikkel om det. Er altslags idioter som truer med å rive hodet av meg daglig. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ok, da vet vi det. Man lager ikke tegninger av Muhamed og man gir ikke Halo3 en litt over middels karakter. Drittunger er det ordet jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Var litt drøyt å lage en artikkel om det. Er altslags idioter som truer med å rive hodet av meg daglig. 9568622[/snapback] Du sikter kanskje til episoder som dette?: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=714388https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=714388 Uansett, merkelig at folk kan ta så på vei, både den ene og den andre veien. At Spillmagasinet selv går ut og forsvarer anmeldelsen i ettertid sier jo også sitt. Dette er hormonbabbel fra tenåringskids FFS! Når tok du en fjortis seriøst sist? Lenke til kommentar
Breakmauer Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tydelig at noen fikk fanboy-grøten i halsen når Halo 3 ble kritisert. :/ 9564435[/snapback] Vel talt! Må være trist å ikke kunne takle at det finnes andre synspunkter rundt om i verden.... Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Når tok du en fjortis seriøst sist? 9569023[/snapback] Må vell ha vært i går... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Det er visst flere fra Spillmagasinet som har evnen til å vekke negativ oppmerksomhet: Jeg skal brenne i helvete: På spill er det faktisk verre. Noen utdrag fra hva som er postet offentlig: At du er en idiot er da ikke nytt, det har du bevist ved flere anledninger Nei du er ikke dum. Du er en dust som ikke har peiling på spill jævla idiot Sannheten er at han er Xbox fan-boy, og vil stille PS3 i et dårlig lys. Syns det er dumt av spillmagasinet å ta med slike amatører. Idiot! Du er en forbanna Xbox fan-boy! Du kan stikke å henge deg i den derre boden din, og ta ibruk en ekte "likkiste"! Jeg tror Spillmagasinet liker denne oppmerksomheten..... Endret 25. september 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Skulle ikke vært lov å gi Halo 3 karakter uten å prøvd og spilt multiplayeren. Multiplayermoro er Halo. 9568038[/snapback] Skulle ikke vært lov å gi mindre enn 10/10 eller terningkast 6 til Halo 3. Det er jo Micro$oft! Det er jo Xbox! Det er jo Master Chief! Det er blasfemi! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ehh, å skrive en artikkel om at en i kommentarfeltet sa noe truende var unødvendig. Trodde agurknytt var ferdig. Halo 3 fortjener nok terningkast 4 bare fordi det er fra microsoft, og Halo serien er det eneste som fanboys har noe å holde seg til. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det triste med dette her er jo at alle gamere framstår som umodne idioter. Spiller ikke noen rolle hvilken konsoll man spiller (eller PC). Det intrykket folk sitter igjen med er at man i "spillmiljøet" kan få drapstrusler pga over middels gode anmeldelser. Det hjelper ikke så mye heller å forklare dette med umodne fjortiser, det bare bekrefter stereotypien om gamere. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Var litt drøyt å lage en artikkel om det. Er altslags idioter som truer med å rive hodet av meg daglig. 9568622[/snapback] Du sikter kanskje til episoder som dette?: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=714388https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=714388 9569023[/snapback] Nei, det der er slikt som bør komme i avisen, ikke usle internett-trusler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå