The_KaZe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hei kjære HW.no personell. Har for tiden hatt store problemer med hardware.no sin prisguide, handlevogn funksjon. Jeg får verken slettet eller lagt til varer, jeg blir bare kastet tilbake til innloggingssiden, selvom det allerede står jeg er logget inn. Kan dere hjelpe meg med det er jeg svært takknemmelig! EDIT: Har prøvd med både default nettleser (FireFox) og Internet Explorer 7.0 Mvh, The_KaZe Endret 24. september 2007 av The_KaZe Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei, Takker så meget for tilbakemelding. Her hadde det gått litt fort i forbindelse med flytting til en ny vevtjener. Problemet skal nå være løst! Mvh, Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er enda prblem når du velger å kjøpe handlevognen din direkte fra komplett. Altså at alle produktene blir automatisk lagt inn. Lenke til kommentar
The_KaZe Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Takk for raskt svar. Nå ser alt ut til å være i skjønneste orden. Har ikke hatt noe problemer med å kjøpe handlevogna direkte fra komplett, men det kan vel ha noe med at de har hatt lagertrøbbel de siste ukene? Mvh, The_KaZe Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Disse problemene var bare relatert til problemer hos oss. Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg får nå problemer med å kopiere handlevogner. F.eks anbefalingsforslaget for spilleren. Kommer bare tilbake til innloggingsbildet selv om jeg er inlogget. Det går greit å legge inn en og en gjenstand i aktiv handlevogn. Lenke til kommentar
mads Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg får nå problemer med å kopiere handlevogner. F.eks anbefalingsforslaget for spilleren. Kommer bare tilbake til innloggingsbildet selv om jeg er inlogget. Det går greit å legge inn en og en gjenstand i aktiv handlevogn. 9624946[/snapback] Hei, dette problemet er nå fikset, og du kan nå kopiere andres handlevogner. Mvh, Mads Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg får fremdeles samme problem. Går inn på handlevognen spilleren (som ble oppdatert i dag), klikker på kopier handlevogn. Får innlogingsbildet (er allerede pålogget), kobler meg opp på nytt og får opp oversiktsiden i prisguiden. Ingen ny handlekurv. Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg får fremdeles samme problem.Går inn på handlevognen spilleren (som ble oppdatert i dag), klikker på kopier handlevogn. Får innlogingsbildet (er allerede pålogget), kobler meg opp på nytt og får opp oversiktsiden i prisguiden. Ingen ny handlekurv. 9633971[/snapback] Nå skal det være fikset, beklager problemene Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Nå skal det være fikset, beklager problemene 9634354[/snapback] Nå fungerer det Endret 5. oktober 2007 av Lorentzt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg