Bone Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Heisann! Er ikke den som hører på Christina Aguilara sånn til vanlig, men må si at hun har noen sanger som er virkelig fine! Den jeg da spesielt tenker på, er den "Hurt" -sangen! Lurt litt på å kjøpe den Back to Basics -plata, da den ikke virker som det "typiske pop -albumet", for det vil jeg ikke ha.. Hvordan er plata? Fin? Takker! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Ingen som har noen kjennskap til denne platen!? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kanskje du bare må finne det ut selv? Det tar ikke så lang tid å høre gjennom ei plate. Hvis du gjør det, kan du jo dele erfaringen med oss andre Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Bortsett fra at det koster meg en 150,- kroner å finne det ut da! ..og det var der jeg tenkte jeg skulle unngå å gå på en "bommert"! Men, det finnes vel andre måter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå