Arnie001 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Som topicen sier så trenger jeg å reparere headsettet mitt. Det som er gale med det er at jeg micen ikke funker (jeg mistet headsettet i bakken). Headsettet er Logitech precision gaming Headset (Link) Jeg har mistet kviteringen, og må få reparert det. Men er det verdt det, eller vil reperasjon koste mer enn et nytt headset? Hvor kan jeg få reparert det? takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Som topicen sier så trenger jeg å reparere headsettet mitt. Det som er gale med det er at jeg micen ikke funker (jeg mistet headsettet i bakken). Headsettet er Logitech precision gaming Headset (Link) Jeg har mistet kviteringen, og må få reparert det. Men er det verdt det, eller vil reperasjon koste mer enn et nytt headset? Hvor kan jeg få reparert det? takk 9563842[/snapback] du må isåfall reparere det selv, for du finner neppe noen som reparerer det for deg, og de komemr til å kreve mer enn det det koster Lenke til kommentar
Arnie001 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Ok, var det jeg fryktet... får ønske meg til jul da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå