Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen. Bli med du og!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda! Selv jeg klarte jo det. (Riktig nok var det jeg som dro igang treffet da) Og jeg er jo kjempe sjenert og sjy av meg. Dessuten har det til nå bare vært hyggelige mennesker på disse treffene! Og det er ingen overdrivelse! Vær så snill og kom på treffet! Du skal få lov til å løpe og gjemme deg om noen av oss blir for skumle.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Joda! Selv jeg klarte jo det. (Riktig nok var det jeg som dro igang treffet da) Og jeg er jo kjempe sjenert og sjy av meg. Dessuten har det til nå bare vært hyggelige mennesker på disse treffene! Og det er ingen overdrivelse! Vær så snill og kom på treffet! Du skal få lov til å løpe og gjemme deg om noen av oss blir for skumle.

9607942[/snapback]

...Var jeg fremdeles invitert?

Lenke til kommentar

Je skummel? Da har folk totalt misforstått meg. :p Jeg er jo snill som et lam. Tro meg, jeg passer selvfølgelig på alle som måtte komme til å komme på forumtreffet. Så vær sporty og bli med!

Snublis: Bare gjør som Snorre og drikk to flasker vin på en time.

Pøøøh. Var bare på første forumtreffet jeg gjorde det. På tredje forumtreffet drakk jeg jo ikke en dråpe alkohol en gang. ^^ Men altså, når jeg sitter og nyter god mousserende vin, og ingen vil ha når jeg tilbyr vil jeg jo ikke la noe gå til spille. Og når jeg er ferdig med en flaske blir plutselig den andre så fristende. Haha.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...