Nie Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skumle mennesker. oO Men leiligheten kan brukes til å plage russere selv om jeg låser meg inne på rommet. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vi kan jo ikke akkurat bare ta leiligheten din om du skal låse deg inne ffs. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Vi kan jo ikke akkurat bare ta leiligheten din om du skal låse deg inne ffs. 9578500[/snapback] Enig. Skal jeg være i noen sitt hus vil jeg helst føle meg velkommen. Da nytter det ikke at du låser deg inne på rommet ditt. Og hvor ligger denne leiligheten sånn ca? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Lite stykke forbi Damsgård Hovedgård, rett ved siden av Laksevåg Verftet ellernoe. =) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Sett meg opp som nølende =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Eneste problemet med denne leiligheten er russerne. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er ikke så j*vlig god plass at det gjør noe heller da. oO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Klarer vi å skvise oss inn på rommet hos Blib, klarer vi å skvise oss inn her. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skriv meg opp som interessert, men jeg vet ikke om jeg kan. Petter, 21 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Har oppdatert med all den nyeste informasjonen. Vi begynner å bli bra med påmeldte nå. Som sagt lurer jeg fortsatt på når dere som har meldt dere på kan komme. Mitt forslag er fredagen etter høstferien/the eXperience. Det vil si fredag 19. oktober. Noen som har fastlagte planer for denne dagen? Hvis nei, sett den av til forumtreff i kalenderen enn så lenge! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) EDIT: I taek offence of tihs. Endret 27. september 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Dato for treffet er nå forløplig satt til fredag 12. oktober. Hvis noen vet at de ikke kan komme den dagen gi beskjed. De som kan komme kan også bekrefte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg kan, jeg kan! Jeg er sikret. Og det er The-Nie og! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er jeg sikret? Mer enn jeg visste. xD Men vi får se, om det skjer noe med slekten (tror det skal skje noe snart). Men jeg skal holde det av. ^^, Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Er jeg sikret? Mer enn jeg visste. xD Men vi får se, om det skjer noe med slekten (tror det skal skje noe snart). Men jeg skal holde det av. ^^, 9597281[/snapback] Du er sikret, ellers har vi jo ikke noe sted å være etterpå restaurantbesøket i byen. Om det er det folk fortsatt vil da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hvis unni skulle komme til å ende på slektstreff (I will have to hurt Gaute) så stikker jeg av med nøklene til leiligheten, og vips, vi har fremdeles et sted å være. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg trenger ikke være til stede for å plage Larissa nemlig, tror trynet til Rebecca klarer det helt fint. Det er ikke bare mitt tryne hun legger for hat, men alt som er på besøk. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har så lyst til å drepe henne. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Vi driter i Bergen, kom heller å besøk meg i lille stryn. Vi har plenty med plass i leiligheten vår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå