Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Men er folk generelt for å gå ut og spise da? Isåfall, hvor vil folk spise? For meg er det litt det samme så lenge det ikke er megadyrt og de har litt variert mat der. Altså ikke sushibarer eller fiskeboden på torget. Erdet også stemning for å møtes hjemme hos noen etter et eventuelt restaurantbesøk for videre prat og morro? Noen som kan tenke seg å stille leilighet/hus til disposisjon? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Var det variert og billig du sa du ville ha det Snorre? I så fall er jo Stragiotti perfekt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 AHAHA I lol'd again Men uansett, jeg er med på sushibar, sushi er godt Jeg kan muligens fikse plass, spørs på hvor mange vi blir. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Så langt er vi jo syv påmeldte. Kanskje noen fler. Men av erfaring faller jo en del fra dagene før oppmøte. Så det går sikkert bra. Edit: Jo mer saluttknall nevner Stragiotti. Jo mer får jeg lyst til å gå der. Det skader aldri å besøke nye restauranter! Endret 24. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nå tror dere kanskje ikke på meg, men det er seriøst. Stragiotti ligger i kjelleren på en susjibar. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg er med vis det passer Tommy - 16år Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kan jo bli bra, spørs jo på tidspunkt osv, men kan føre meg opp som aktuell. Espen - 21 år Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Varmt, trivelig og med en mystisk blåskjellsaus som trollbinder Smule; Stragiotti ruler fortsatt gaten. [..]et sedvanlig bra måltid fra en solid og god restaurant. Glimrende service, behagelig atmosfære. De har klart å opprettholde kvaliteten etter en lovende start for noen år siden[..] Endret 24. september 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tjah, Christian. Det virker jo lovende? Blåskjell er jo alltid godt. Mmh. Savner pastasentralen sin sjømatspaghetti med hvitvinssaus <3 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Blåskjell er pføy. Så vidt jeg vet flyttet Pastasentralen til en annen gate eller noe sånt med støtte fra Kronprins Haakon siden han digget maten. Mao. du kan fortsatt få tak i sjømatstappen din! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Men nå ligger den ikke rett ved siden av skolen min, og da kan jeg ikke kjøpe det i lunsjen. Jeg går jo faen ikke på pastasentralen på FRITIDEN? O_o Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Da er vi oppe i ni påmeldte. Begynner å bli bra med påmeldte nå. Typisk antall oppmøtte på de forrige forumtreffene lå på rundt 10 brukere. Ellers kan vi jo kanskje begynne å tenke på når vi skal ha dette treffet. Og siden jeg har en viktig innlevering på mandag stemmer jeg for fredag den femte oktober eller lørdag den sjette. Om ca to uker altså. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) DA har jeg kanskje besøk, og jeg tror jeg tar henne med. Så. Jeg melder på The-Nie. Edit: Skriveleif Endret 24. september 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Da er vi oppe i ni påmeldte. Begynner å bli bra med påmeldte nå. Typisk antall oppmøtte på de forrige forumtreffene lå på rundt 10 brukere. Ellers kan vi jo kanskje begynne å tenke på når vi skal ha dette treffet. Og siden jeg har en viktig innlevering på mandag stemmer jeg for fredag den femte oktober eller lørdag den sjette. Om ca to uker altså. 9567083[/snapback] Høres ut som det passer her da, i hvert fall Fredag er en pen dag å ta noe slikt på. Men nå ligger den ikke rett ved siden av skolen min, og da kan jeg ikke kjøpe det i lunsjen. Jeg går jo faen ikke på pastasentralen på FRITIDEN? O_o 9566741[/snapback] zz Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 What? Et Bergenstreff uten Steffypants! Gutten må være syk eller noe Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 What? Et Bergenstreff uten Steffypants! Gutten må være syk eller noe 9567289[/snapback] Haha. Hittil er det vel jeg, SteffyPants, Eplefe og PatrickM som har vært med alle gangene. Eller glemmer jeg noen nå? Nuvel. Vi overlever vel et forumtreff uten Steffy tilstede. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fredag den 5 oktober sitter jeg på flyet hjem fra spania så da kan jeg ikke. Men 6 oktober så kan jeg mest sannsynlig Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Fredag den 5 oktober sitter jeg på flyet hjem fra spania så da kan jeg ikke. Men 6 oktober så kan jeg mest sannsynlig 9567471[/snapback] Alltidmulig å ta det på lørdagen ja. Forsåvidt kan vi ta det om tre uker også. Samme for meg bare så mange som mulig får blitt med. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Nejjjjj, den lørdagen er jeg sånn 95% sjangse for at jeg ikke er ikke tilgjengelig er den dagen. - redigert - Og der tok jeg natta. Bare se på setningen over Endret 24. september 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kanskje litt dumt å arrangere det under HWX men.. Hva vet vel jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå