Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvis det passer så kan det godt hende at jeg dukker opp. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Skjer med at du reklamerer for den restauranten hele tiden, saluttknall? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 OMG! Saluttknall, faen. Dette er ANDRE bergenstreff-tråden du reklamerer for Stragiotti i. Kjenner du eieren eller noe? xP Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kk. Hiver deg på listen jeg. Må jo se ut som om vi blir mange så flere blir med. KexxY: Vi kan gjøre en avtale. Om jeg betaler flybiletten spanderer du x antall halvlitere på byen. Deal? 9564602[/snapback] får jeg lov å kjøpe halvliter på byen? ofc! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg anbefaler dere sterkt å reise på Stragiotti. Stragiotti er en pizzarestuaurant med lokaler i Vestre torggate 3. Med rimelige priser, koselige bord og sjarmerende italiensk musikk er dette stedet noe for seg selv! Bestill gjerne bord på forhånd, men det er også mulig å innprovisere! Stragiotti, den billige maten, den varierte maten. Den herlige deserten. Til forrett vil jeg anbefale dere de herlige hvitløksbrødene, til hovedrett Pizza med salami og til desert kveldens høydepunkt: Tirramissu! Det er også mulig å ta en kopp kaffe etter maten. Gå på Stragiotti, dere vil ikke bli skuffet. 9566051[/snapback] SNIKREKLAMERING PÅ HØYT PLAN! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nei, kjenner ikke eieren. Synes kun det er svært hyggelig der. Det er liksom slik en god og intim stemning som du ikke får på mange andre utesteder hvor alt er profitt. Er bare et råd. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Et råd er å si "anbefaler stragiotti, de har god service og mat!". Du skriver jo en hel reklamebrosjyre <3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nå må dere slutte å være så paranoid, fyren kommer da bare med en anbefaling på hvor en kan sitte å spise jo.. oO Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg anbefaler dere sterkt å reise på Stragiotti. Stragiotti er en pizzarestuaurant med lokaler i Vestre torggate 3. Med rimelige priser, koselige bord og sjarmerende italiensk musikk er dette stedet noe for seg selv! Bestill gjerne bord på forhånd, men det er også mulig å innprovisere! Stragiotti, den billige maten, den varierte maten. Den herlige deserten. Til forrett vil jeg anbefale dere de herlige hvitløksbrødene, til hovedrett Pizza med salami og til desert kveldens høydepunkt: Tirramissu! Det er også mulig å ta en kopp kaffe etter maten. Gå på Stragiotti, dere vil ikke bli skuffet. 9566051[/snapback] Og så kommer nyhetene.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nei, kjenner ikke eieren. Synes kun det er svært hyggelig der. Det er liksom slik en god og intim stemning som du ikke får på mange andre utesteder hvor alt er profitt. Er bare et råd. 9566121[/snapback] Du har jo med slagord, nøye planlagte ord og hele pakken. I CALL SHENS! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 loathsome: nok spamming på deg i denne tråden, mkay? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg anbefaler dere sterkt å reise på Stragiotti. Stragiotti er en pizzarestuaurant med lokaler i Vestre torggate 3. Med rimelige priser, koselige bord og sjarmerende italiensk musikk er dette stedet noe for seg selv! Bestill gjerne bord på forhånd, men det er også mulig å innprovisere! Stragiotti, den billige maten, den varierte maten. Den herlige deserten. Til forrett vil jeg anbefale dere de herlige hvitløksbrødene, til hovedrett Pizza med salami og til desert kveldens høydepunkt: Tirramissu! Det er også mulig å ta en kopp kaffe etter maten. Gå på Stragiotti, dere vil ikke bli skuffet. 9566051[/snapback] Og så kommer nyhetene.. 9566163[/snapback] I lol'd. Nei, men seriøst. Forrige gangen ditchet vi Stragiottis like a hot potato. Kanskje det er verdt å prøve? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Noen av dem har vært mer suksessfulle en de andre på et felleskapelig og individuelt nivå Ja, jeg tok av i Buzz, garantert. Jeg fatter ikke hvorfor jeg var så fjern Jeg er med... Patrick, 15... 9566008[/snapback] Fører deg opp jeg. Og skaff deg avatar mann. Greit nok at jeg kjenner deg igjen på nicket. Men avatar er alltid koolt. Dessuten ødelegger du hele påmeldt-liste-designet mitt. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Nei, men seriøst. Forrige gangen ditchet vi Stragiottis like a hot potato. Kanskje det er verdt å prøve? 9566238[/snapback] Eller kansje ikke? Hva med peppes? Nyeste pizzaen deres heter jo Que'bab Edit: La til en quote. Endret 24. september 2007 av QBab Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Peppes er standard og kjedelig. Når tøsen snakker så sinnsykt varmt om plassen, så er den kanskje verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Saluttkall og kommentarene til innlegget hans gjorde dagen for meg! :!: Nesten så jeg får lyst til å sjekke ut Stragiotti. Men da fører jeg hvertfall PatrickM opp på listen. Skal jeg hive deg opp på listen også "Det Dvergiske Kaffebord"? Om noen føler seg glemt skrik ut eller send meg en PM. Jeg kan være litt glemsk og ha noe dårlig oversikt til tider. Så det er isåfall grunnen. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Peppes er standard og kjedelig. Når tøsen snakker så sinnsykt varmt om plassen, så er den kanskje verdt et forsøk? 9566304[/snapback] Sant nok, Peppes er en smule kjedelig. Uansett, så skulle jeg gjerne likt å prøve en Que'bab. Endret 24. september 2007 av QBab Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Saluttkall og kommentarene til innlegget hans gjorde dagen for meg! :!: Nesten så jeg får lyst til å sjekke ut Stragiotti. Men da fører jeg hvertfall PatrickM opp på listen. Skal jeg hive deg opp på listen også "Det Dvergiske Kaffebord"? Om noen føler seg glemt skrik ut eller send meg en PM. Jeg kan være litt glemsk og ha noe dårlig oversikt til tider. Så det er isåfall grunnen. 9566314[/snapback] Ja du kan sikkert det. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Når reiser vi forresten? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg skal høre med administratoren i huset om jeg får lov. Kommer litt an på dato, vi får se etterhvert. Men da håper jeg det blir Stragiotti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå