Ståle Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Samt to heineken på Ståle, som jeg følte for å spandere to øl på! ja, tusen takk for dem Lenke til kommentar
Keikz Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Kor mange år til neste treffet da? Endret 13. oktober 2007 av Anorther Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Kor mange år til neste treffet da? Fem. Nei, si det. Det er så lenge til neste treffet som det tar en bruker å oppfordre til nytt treff. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Fem. Nei, si det. Det er så lenge til neste treffet som det tar en bruker å oppfordre til nytt treff. Da stemmer jeg for nytt treff i kvell! Neida, neste gang det er ferie kanskje. Jeg kan hoste >.< Edit: På neste treff blir det baileys og kaffe! Det skal eg sørge for.. Den stemmer jeg også for *namnam* Endret 13. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Haha, når jeg leser innlegene dine nå Qbab sitter jeg og samkjører emd dialekten din. ^^ Forøvrig utrolig bra dialekt du har! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Haha, når jeg leser innlegene dine nå Qbab sitter jeg og samkjører emd dialekten din. ^^ Forøvrig utrolig bra dialekt du har! Samkjører med dialekten min? Hahaha, hva i all verden skal det være godt for? Få litt mer QBab-feeling? ^^ Jaujau, nordfjorddialekt rocks Edit: 1111 innlegg woho! Edit2: For en teit ting å skrive. Edit3: Til edit1 og 2 "slutt og krangle" Endret 13. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Qbab-feeling er jo vinn! Neeeh, er bare litt morsomt egentlig. ^^ Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Forumbrukere må jo nesten bli erklært et eget folkeslag. Under andre folkeslag som jeg finner verdt å nevne har vi: bolere (et unik folkeslag), Svinesund-vandringen, den harde kjernen av fotballelskende alkoldrikkende pøbler, folk som spiller online og ikke minst Bærumsjenter generelt. Nå skal jeg innrømme at jeg ikke helt vet akkurat hva jeg skal fram til her, men tolk i vei, og en ting til, ta posten med en dose humoristisk selvironi om du kan.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg kom meg til Oslo, ja. Uff, skulle ønske jeg ikke gikk, det var kjempekos med Qbab og Synnøve og SiegWarheit ute på terassen. Og med resten av dere i stuen, selvsagt. Neste gang tar vi det en helg jeg ikke skal noe sted, eh? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jeg kom meg til Oslo, ja. Uff, skulle ønske jeg ikke gikk, det var kjempekos med Qbab og Synnøve og SiegWarheit ute på terassen. Og med resten av dere i stuen, selvsagt. Neste gang tar vi det en helg jeg ikke skal noe sted, eh? Neste gang tar vi det hos Q og Edd! De største Pimpene i hele Stryn Vi skaffer masse rips og umh, gutter i frukt form. Men ja, trist du stakk eplefe, jeg savnet hatten din. Endret 13. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ja, du gjorde vel det, Q Q og Edd, ja. Hvorfor ble jeg smånervøs av tanken på å reise til Stryn for forumtreff? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Eplefe kom seg til Oslo ja. Og hun fikk møte Alastor. Den tarden. xD Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Flott at dere hadde det kjekt. Håper på et større oppmøte neste gang, men kanskje ikke - på vegne av QBab og hans kjære hybel. PS: Dibs on his bed! Den skal jeg ha. Ikke noe gulv. Foresten, kjedelig uten noe nordfjordsdialekt rundtomkring. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Var det ikke du som hadde vært regga i flere år, SiegWarheit? DU SCAMMET MEG OMG! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Eh? Nei? Jeg har sett igjennom Diskusjon i flere år. EDIT ADD: Altså, var det jeg sa. PS: QBab burde dele på damen. Tror Emil og jeg likte henne for godt. Huffda. Endret 14. oktober 2007 av SiegWarheit Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Eh? Nei? Jeg har sett igjennom Diskusjon i flere år. EDIT ADD: Altså, var det jeg sa. PS: QBab burde dele på damen. Tror Emil og jeg likte henne for godt. Huffda. Exen min kan leiest for en søt liten sum. Ta kontakt ved [email protected] Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Exen min kan leiest for en søt liten sum. Ta kontakt ved [email protected] Damn, den var litt i drøyeste laget. Stakkars kvinnfolk, haehaehae. Nei, du får hilse til féen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå