saluttknall Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jaja, ble det noe action etter at jeg stakk hjemover? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jaja, ble det noe action etter at jeg stakk hjemover? Et lite spørsmål til det saluttknall -- er du blind, kan du ikke se i det hele tatt? Er ikke det ganske så stress å skrive på forumet uten å kunne se? Jeg er forvirret Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Modererer du fra treffet? all right, snorre. Eeehm. Eplefe hadde bærbar i leiligheten til Unni. Så jeg satt meg ned med forumet i to minutter. Ikke søren om jeg har tenkt til å være usosial på et forumtreffus. Jaja, ble det noe action etter at jeg stakk hjemover? Vel, det ble vel litt småprat og litt spising i Unni sin leilighet. Synd at du ikke kunne være med, hadde jeg vist at du ikke ønsket å gå i noens leilighet skulle jeg gitt bedre beskjed om at dette var den nye planen. Pics! Now! Jeg husker ikke i farten hvem som tok bilder. Tror Siegweit eller hva nå han kaller seg tok bilder. Men de kommer nok når de kommer de. Endret 12. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Var utrolig leit at Eirik(riktig, eller Erik? Tror det var Eirik, jeg) ikke kunne bli med. Bilder kommer straks! Takk for en hyggelig kveld folkens! Mer takk til Qbab og Synnøve. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 takk for en fin kveld alle sammen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Koselige folk var det i alle fall. ^^, Jeg skylder Q en tyggis. For den lot han ligge. xD Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Vel, her er noen bilder! Har tatt flere, men de er fra veien hjem m/ Qbab og Synnøve(aw, dere skulle sovet hos meg - tre i en seng lol) så de er dessverre ikke egnet for forumet. Eplefe m/ hatt Husker ikke helt siden vi mistet de(seriøst), men tøffere hår skal du lete lenge etter. Gruppen som ble med på orgie. Håper jeg har fått riktig navn. Olav "Forsterker" Qbab "Så tok hun opp hendene og sa..." Bondage, Tent... Pic somewhat related. Han kan det han gjør - seriøst. random tjei som fulgte etter oss. nam Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Der kom bildene ut ja, og jeg ser ikke tilbakestående ut på noen av dem. Ikke verst. Men joda, treffet var hyggelig. Lenke til kommentar
Keikz Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Der kom bildene ut ja, og jeg ser ikke tilbakestående ut på noen av dem. Ikke verst. Men joda, treffet var hyggelig. Eg e han med aaaaafroen xP Kem var hon random tjeien? hon var grei xP Noen som kjente henne ? hahah xP Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 All right, jeg er bak Eplefe på det øverste bildet. (med Koss) :---) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Eg e han med aaaaafroen xP Kem var hon random tjeien? hon var grei xP Noen som kjente henne ? hahah xP Du som ville ha MSNen hennes? Haha. Litt av en måte å prøve deg på henne. Hun bor nok litt for langt unna for deg, gitt, med mindre 8 timer med buss er kult. Neste gang tar vi det hos Qbab. Lenke til kommentar
Keikz Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du som ville ha MSNen hennes? Haha. Litt av en måte å prøve deg på henne. Hun bor nok litt for langt unna for deg, gitt, med mindre 8 timer med buss er kult. Neste gang tar vi det hos Qbab. hæ? prøve meg på henne? hallaos? hon var grei:) å ha kontakt med en grei jente e vel ikkje gali e det? /inv me next time Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jeg synes også hun var kjempe grei. Fikk ikke noe msn eller Facebook. :teaste: Nei, hva gjorde dere etter vi mistet dere? Vi spiste ihvertfall masse pizza, men fy SØREN så store de stykkene var! Ble mett relativt fort. :O Tror Ståle og Snorre gomlet i seg en del. PS: Skulle heller bestilt pizza fra Peppes. Du var ganske kul du selv også. Endret 13. oktober 2007 av SiegWarheit Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nei, han bak deg. Litt til høyre for deg nå. Du ser han kanskje ikke... Nei, tror madamen ble litt urolig. Sendte hun melding når jeg kom hjem at jeg hadde gjort en tabbe - kyssa Qbab på kinnet! Var jo ikke seriøst, men kanskje hun ikke forstod det klokken kvart på tre. Neida. Noen som vet om Eplefe kom seg til Oslo? Lenke til kommentar
Keikz Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 huh? madamen?? huh?? eplefe? oslo? what the hey? Eg fikk seriøst ingenting med meg igår xP "ps: faren min sitter litt til høyre for meg. Eg ser han ikkje når eg e på dataen, men snur eg dataen så ser eg han tihihihi ^^" Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 spydde snorre vin denne gangen? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) spydde snorre vin denne gangen? Nei frekkas. Jeg gjorde ikke det, jeg drakk faktisk ikke vin i det hele tatt. Ble to heineken på meg denne gangen. Samt to heineken på Ståle, som jeg følte for å spandere to øl på! Endret 13. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 På neste treff blir det baileys og kaffe! Det skal eg sørge for.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå