Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen. Bli med du og!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Modererer du fra treffet? :p all right, snorre.

Eeehm. Eplefe hadde bærbar i leiligheten til Unni. Så jeg satt meg ned med forumet i to minutter. Ikke søren om jeg har tenkt til å være usosial på et forumtreffus.

Jaja, ble det noe action etter at jeg stakk hjemover?

Vel, det ble vel litt småprat og litt spising i Unni sin leilighet. Synd at du ikke kunne være med, hadde jeg vist at du ikke ønsket å gå i noens leilighet skulle jeg gitt bedre beskjed om at dette var den nye planen. :)

Pics! Now!

Jeg husker ikke i farten hvem som tok bilder. Tror Siegweit eller hva nå han kaller seg tok bilder. Men de kommer nok når de kommer de.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Vel, her er noen bilder! Har tatt flere, men de er fra veien hjem m/ Qbab og Synnøve(aw, dere skulle sovet hos meg - tre i en seng :p lol) så de er dessverre ikke egnet for forumet. :ph34r:

Eplefe m/ hatt

DSC00109.jpg

Husker ikke helt siden vi mistet de(seriøst), men tøffere hår skal du lete lenge etter.

DSC00110.JPG

Gruppen som ble med på orgie. Håper jeg har fått riktig navn. :p

DSC00112.jpg

Olav "Forsterker" Qbab

DSC00113.JPG

"Så tok hun opp hendene og sa..."

DSC00114.jpg

Bondage, Tent... Pic somewhat related.

DSC00116.JPG

Han kan det han gjør - seriøst.

DSC00118.jpg

random tjei som fulgte etter oss. nam

DSC00117.jpg

Lenke til kommentar
Der kom bildene ut ja, og jeg ser ikke tilbakestående ut på noen av dem. Ikke verst. Men joda, treffet var hyggelig.

Eg e han med aaaaafroen xP :p

Kem var hon random tjeien? hon var grei xP

Noen som kjente henne ? hahah xP :)

Lenke til kommentar
Eg e han med aaaaafroen xP :p

Kem var hon random tjeien? hon var grei xP

Noen som kjente henne ? hahah xP :)

Du som ville ha MSNen hennes? Haha. Litt av en måte å prøve deg på henne. ;) Hun bor nok litt for langt unna for deg, gitt, med mindre 8 timer med buss er kult. :p:tease:

Neste gang tar vi det hos Qbab. :cool:

Lenke til kommentar
Du som ville ha MSNen hennes? Haha. Litt av en måte å prøve deg på henne. ;) Hun bor nok litt for langt unna for deg, gitt, med mindre 8 timer med buss er kult. :p:tease:

Neste gang tar vi det hos Qbab. :cool:

hæ? prøve meg på henne? hallaos?

hon var grei:) å ha kontakt med en grei jente e vel ikkje gali e det?

/inv me next time ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes også hun var kjempe grei. :) Fikk ikke noe msn eller Facebook. :teaste: Nei, hva gjorde dere etter vi mistet dere? Vi spiste ihvertfall masse pizza, men fy SØREN så store de stykkene var! Ble mett relativt fort. :O Tror Ståle og Snorre gomlet i seg en del. :(

PS: Skulle heller bestilt pizza fra Peppes. :cry: Du var ganske kul du selv også. :p

Endret av SiegWarheit
Lenke til kommentar

Nei, han bak deg. Litt til høyre for deg nå. Du ser han kanskje ikke... :tease:

Nei, tror madamen ble litt urolig. :p Sendte hun melding når jeg kom hjem at jeg hadde gjort en tabbe - kyssa Qbab på kinnet! Var jo ikke seriøst, men kanskje hun ikke forstod det klokken kvart på tre. :lol: Neida.

Noen som vet om Eplefe kom seg til Oslo?

Lenke til kommentar

huh? madamen?? huh??

eplefe? oslo? what the hey?

Eg fikk seriøst ingenting med meg igår

xP

"ps: faren min sitter litt til høyre for meg. Eg ser han ikkje når eg e på dataen, men snur eg dataen så ser eg han tihihihi ^^"

Lenke til kommentar
spydde snorre vin denne gangen?

Nei frekkas. Jeg gjorde ikke det, jeg drakk faktisk ikke vin i det hele tatt. Ble to heineken på meg denne gangen. Samt to heineken på Ståle, som jeg følte for å spandere to øl på!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...