Nie Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du hadde kutta hvitløken. oO Og DU skvetter? xD Hvordan tror du jeg følte det, du står med en kniv mot meg, og gjør rare bevegelser? xD Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 JEG SKAL TA MEG SELV I RÆVEN MED EN RAKE, EPLEFE Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Loathsome: Lykke til. You may need it. =) Som om du får ta deg selv i ræva med en rake når Eplefe er i nærheten og kan gjøre det. xD Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 HEADS UP PEOPLE. Ikke ring Eplefe. Det eneste du får ut er "FAEN I HELVETE JEG HATER Å SNAKKE MED FOLK, SEND MEG EN MELDING I STEDET". .. :| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har hun aldri sagt til meg, og har hun sagt det til deg må jeg omformulere hva jeg trodde folk betydde. oO xD Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvor mye penger må man ha med seg..? Ps:kjenner alle ,eller har møtt hverandre "face to face" før? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kjenner ingen. =/ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 På vei snart! Kommer kanskje noen få minutter seint da jeg tar buss fra Espeland. Skriver ned numre nå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 jj.da gå jeg til bussen.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Loathsome, seriøst, jeg sto og ventet på bussen, det var masse folk overalt, og du stakk vekk fra telefonen, hørtes det ut som. Og jeg elsker å snakke i telefonen, det jeg sa var at jeg hatet å snakke i telefonen når det var bråk. -_- Så ja, folk, dere kan bare ringe meg uten å bli glefset til sånn som Christian ble, var bare litt stresset, og han virket ikke til å høre etter på meg Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Da gar jeg til bussen.. snakkes.. bokstavelig talt Lenke til kommentar
QBab Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Woho, direkte inne fra diskusjon.no treffet! Rapportør QBab melder fint vær og mye øl Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 FAEN I HELVETES JÆVLA SAPPHUER, stikker til helvete uten oss. Jaja, vi har det i hvert fall kult nå. Er hjemme hos Keiko (AFRO) og har til og med mer øl en dere har. NABBERE. Til dere med rødt hår: Legg til Emil @ msn på [email protected] Lenke til kommentar
QBab Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Vi prøvde å gi beskjed om at bussen gikk, at du har et attantion-span på lik linje med en gullfisk er vel faen ikke vår feil!? Endret 12. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 meh, dere er noen asosiale fugler som snek dere vek i deres egen rdgurppe Lenke til kommentar
QBab Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Vi har heftig forumorgie, så edda bedda Jentene danser på boret og guttene vasker bur. STFU.. >.< Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 det du skulle brueke din sensuelle pisk til ja ahaha jeg likte ståle HEI STÅLE, HVORDAn GÅR DET MANN? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Nok off-topic nå Og rolig med caps og drittslenging.... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Modererer du fra treffet? all right, snorre. Lenke til kommentar
Keikz Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fred Ka skjedde med folket? Dere ble jo alle sammen borte når vi stod ved buss stoppet, så vi turte bortover på mac'n o_p testing a smiley :shock: /steal smiley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå