Nie Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Øl og pizza med en film snurrende i bakgrunnen høres jo faktisk fantastisk ut, så lenge en av disse søte små 18+ er uten skrupler. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 ALL RIGHT, JEG KAN FAKTISK KOMME ALL RIGHT. Spørs om jeg tør, tror Eplefe hater meg litt Btw, har du planer om å innta alkohol, Beccc-AH? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Russe kick-off på Ovenpå, ellers hadde jeg nok vurdert det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hater det, stupid? Hadde ikke falt meg inn i halvmørke. Du er bare usosial. "Jeg kjenner deg!" *gå* Menja. Jeg vurderer å innta alkohol ja, Christian. Hvordan det, skal du misbruke meg? O_O Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Vel, tingen er: hvordan skal vi finne hverandre ved den blå sten? Greit nok at vi har sett bilder av hverandre(de fleste har vel det), men? Sender Snorre en PM med mobilnummeret mitt slik at han kan få tak i meg om jeg ikke er til å finnes. PS: Kommer sikkert til å overkle meg, men men! Haha. Hvordan det, skal du misbruke meg? O_O Igjen? Endret 12. oktober 2007 av SiegWarheit Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Seriøst, hvis ingen kjenner meg igjen med skotskrutete boots, nagler og flosshatt blir jeg FAEN så skuffet over dere.. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har du flosshatt så skal jeg ha bilder av oss to sammen. Ikke tull, engang. :O PS: Kan ikke noen komme 10min tidligere også ha med et skilt det står Diskusjon.no på? XD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvorfor? O_O Jeg nekter å komme ti minutter for tidlig, og jeg nekter å ha noe skilt, men helt alvorlig, om folk ikke kjenner meg igjen blir jeg faktisk helt forbanna seriøst skuffet. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kommer til å kjenne deg igjen :- ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du brukte nærmere ti minutter på å kjenne meg igjen forrige gangen du så meg? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Jeg kjenner hvertfall deg igjen. Edit: Men da møter alle opp ved/på den blå steinen klokken 18:00 presis! Endret 12. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 18:00 presis, ja. Vi kan regne med at Nie kommer 18:30, da, hun er kronisk forsentkommende. Men jeg kommer, med baggen jeg skal ha med meg til oslo. Wuhuu. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 18:00 presis, ja. Vi kan regne med at Nie kommer 18:30, da, hun er kronisk forsentkommende. Jeg føler meg mobba. Mhm. VELDIG mobba faktisk. Men jeg skal være der 17:30 jeg! Bare på trass! Og fordi jeg må til byn tidlig uansett. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 *gjespe på* Jada, jada. Jeg skal hjem og pakke nå hvert øyeblikk, regner med å være ferdig med det, stell av hår (det vil ikke samarbeide i dag. Helt alvorlig) og ny sminke i 17-tiden, så da reiser jeg nedover. Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Da får dere mennesker ha det så koselig da... Også sånn... Nå... Hva var det jeg skulle si igjen nå... Eh ja. Var nok ikke noe viktig. Tror jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Folkens, Snorre, vår kjære moderator sliter så smått med BSOD atm, så han får faktisk ikke skrevet ned nummerene deres. Så jeg sender alle de påmeldte et PM med nummeret hans, og nummeret mitt, så kan dere heller ta kontakt med en av oss om dere er sene. EDIT: ALLE SAMMEN! Sjekk PMene deres, tror ikke det nye forumet sier i fra, men alle som har meldt seg på skal nå ha fått et PM med nummeret til meg og Snorre. Ta kontakt om dere blir for sene, og hvis ikke, så snakkes vi klokken 18:00 presis ved den blå stenen. Fred ut - Eplefe Endret 12. oktober 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fred ut? Fred ut? Becca, er du syk? Anyhow, jeg vil også kjennes igjen. Selv om ingen har sett bilde av meg, nesten. Hva med at jeg er den galningen som sitter oppa den blå stenen (som faktisk ikke er blå) og breker med en burger king krone på hodet, om jeg finner? =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fred ut. Ja. Altså. Hva faen? Skal jeg liksom skrive "*poke i øyet med en kjøkkenkniv* Kozeklemz Eplefe "? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Vel, du har vært i nærheten av å poke ut øyet mitt med en STOR kjøkkenkniv som du hadde skåret løk med da... I allefall om jeg typisk hadde vært litt lavere, og gått litt fortere. xD Så det ville vært nærmere sannheten. Men kanskje best å ikke skremme de søte små. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde ikke kuttet løken da jeg nesten poket ut øyet ditt, og jeg kan faen ikke noe for at jeg skvetter når du gjør brå bevegelser vel? O_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå