Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen. Bli med du og!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, tingen er: hvordan skal vi finne hverandre ved den blå sten? Greit nok at vi har sett bilder av hverandre(de fleste har vel det), men? Sender Snorre en PM med mobilnummeret mitt slik at han kan få tak i meg om jeg ikke er til å finnes.

PS: Kommer sikkert til å overkle meg, men men! Haha.

Hvordan det, skal du misbruke meg? O_O

Igjen? :p

Endret av SiegWarheit
Lenke til kommentar
18:00 presis, ja. Vi kan regne med at Nie kommer 18:30, da, hun er kronisk forsentkommende.

Jeg føler meg mobba. Mhm.

VELDIG mobba faktisk.

Men jeg skal være der 17:30 jeg! Bare på trass!

Og fordi jeg må til byn tidlig uansett. xD

Lenke til kommentar

Folkens, Snorre, vår kjære moderator sliter så smått med BSOD atm, så han får faktisk ikke skrevet ned nummerene deres. Så jeg sender alle de påmeldte et PM med nummeret hans, og nummeret mitt, så kan dere heller ta kontakt med en av oss om dere er sene. :p

EDIT: ALLE SAMMEN! Sjekk PMene deres, tror ikke det nye forumet sier i fra, men alle som har meldt seg på skal nå ha fått et PM med nummeret til meg og Snorre. Ta kontakt om dere blir for sene, og hvis ikke, så snakkes vi klokken 18:00 presis ved den blå stenen. :)

Fred ut - Eplefe

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Fred ut? Fred ut? Becca, er du syk?

Anyhow, jeg vil også kjennes igjen. Selv om ingen har sett bilde av meg, nesten.

Hva med at jeg er den galningen som sitter oppa den blå stenen (som faktisk ikke er blå) og breker med en burger king krone på hodet, om jeg finner? =D

Lenke til kommentar

Vel, du har vært i nærheten av å poke ut øyet mitt med en STOR kjøkkenkniv som du hadde skåret løk med da... I allefall om jeg typisk hadde vært litt lavere, og gått litt fortere. xD Så det ville vært nærmere sannheten. Men kanskje best å ikke skremme de søte små. xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...