Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen. Bli med du og!

Snorre

Anbefalte innlegg

Ammagod! Dra fra treffet 22:30. For en partypooper du er da. :p

Fra spøk til alvor. Hvis vi skal se film kan jo det være en ide å begynne å tenke på det nå. Hvis alle (som har lyst) tar med seg noen filmer hver greier vi sikkert å bestemme oss. Og når starter vi treffet egentlig?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg stemmer for at alle tar med seg en DVD eller to, og så bestemmer vi oss når pizzaen kommer :p

Ok. Mens dere krangler om hvilken film vi skal se kan jeg spise opp all pizzaen. :p Men joda, alle tar med seg en eller to eller fler, så bestemmer vi oss når pizzaen kommer. Prøv også å variere utvalget litt. Jeg kommer nok til å ta med en anime (Valley of the Winds av Myazaki), knskje en action etc.

Lenke til kommentar

Neiiiiiiii! Ikke Eragon! Jeg henger meg før jeg ser Eragon! Så filmen på kino (impulshandling ja), og den var så dårlig at folk nærmest satt og spydde i kinosalen. Aldri mer, aldri mer!

Edit: Ikke meningen å tråkke på noens filmsmak her. Men det der var min rene, subjektive oppfatning av filmen. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Eragorn inneholder noen elementer som er svært viktig for meg.

Drage.

Magi.

Andre folkeslag.

Og andre pluss:

Heit drageridder.

Gøyt magi-språk.

Prozac Nation?

Jeg henger meg heller enn å se den filmen med andre folk. Spessielt folk jeg ikke kjenner. Jeg siper som faen av den filmen. xD

Lenke til kommentar

Det høres absolutt ikke ut som en film jeg bør se. Og i alle fall ikke i nærheten av folk.

Tør jeg minne deg på hvordan jeg oppførte meg under Hell Boy, Eplefe? (Det forventes ikke at du husker det, men det er blitt deg gjennfortalt). xD

Lenke til kommentar

Jeg kaaaaan ta meeed...

Fritt Vilt

Clockers

Inside Man

The Devil Wears Prada

Fritt Vilt kan jeg dessverre enda ikke finne fram, men jeg har den på PC(dvd - 4.7gig) så jeg kan lett brenne den ut. :) Har også Ong-Bak, og The Protector(begge to nedlastet og i under-dvd kvalitet, men så tviler jeg på at noen vil se disse filmene da de er på Thailandsk).

Kan jo også leie en film eller to om vi ikke blir enige? :p Klarte å skuffe fram 200kr fra sofaer og stoler her. Yay.

Endret av SiegWarheit
Lenke til kommentar

Aww, lyst å drikke jeg også, men peng? Neh. Stjele litt fra dere som er ikke-fullt-så-edru, haehae.

Hadde vært tidig om vi fikk noen par hundre Bergensere herfra sammen engang, i et treff. Hadde vel måttet ty til å leie en av restaurantene da.

Nei, nå er jeg overtrøtt.

Husk masse rømmedressnig.....zzzzzzz

Lenke til kommentar
Aww, lyst å drikke jeg også, men peng? Neh. Stjele litt fra dere som er ikke-fullt-så-edru, haehae.

Hadde vært tidig om vi fikk noen par hundre Bergensere herfra sammen engang, i et treff. Hadde vel måttet ty til å leie en av restaurantene da.

Nei, nå er jeg overtrøtt.

Husk masse rømmedressnig.....zzzzzzz

Siden jeg føler meg gavmild for tiden skal du heller få en halvliter av meg. Men det fordrer at du spanderer en halvliter på meg til neste treff . ;) Men jo, hadde jo vært morsomt det. Desverre virker det som om de fleste bergensere ikke ønsker å innrømme at de er det til resten av forumet, og enda mindre ønsker de å avsløre hvem de egentlig er. ^^ Synes selv slik treff er utrolig artige, og noe alle burde prøve!

Edit: Og mens det enda er tid til å advare. Ikke kall Eplefe emo. Da slår hun dere ned med jernstang. :p

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...