Snorre Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ammagod! Dra fra treffet 22:30. For en partypooper du er da. Fra spøk til alvor. Hvis vi skal se film kan jo det være en ide å begynne å tenke på det nå. Hvis alle (som har lyst) tar med seg noen filmer hver greier vi sikkert å bestemme oss. Og når starter vi treffet egentlig? Endret 11. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har Kill Buljo. In DVD kvalitet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg stemmer for at alle tar med seg en DVD eller to, og så bestemmer vi oss når pizzaen kommer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg stemmer for at alle tar med seg en DVD eller to, og så bestemmer vi oss når pizzaen kommer Ok. Mens dere krangler om hvilken film vi skal se kan jeg spise opp all pizzaen. Men joda, alle tar med seg en eller to eller fler, så bestemmer vi oss når pizzaen kommer. Prøv også å variere utvalget litt. Jeg kommer nok til å ta med en anime (Valley of the Winds av Myazaki), knskje en action etc. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Anime? Oooh. Det har ikke jeg sett siden... Ehm... Vel, det blir to år i Februar. xD Men jeg stemmer for enten anime eller fantasy-sikle-film. Sånn, Eragorn eller noe. ;P Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Neiiiiiiii! Ikke Eragon! Jeg henger meg før jeg ser Eragon! Så filmen på kino (impulshandling ja), og den var så dårlig at folk nærmest satt og spydde i kinosalen. Aldri mer, aldri mer! Edit: Ikke meningen å tråkke på noens filmsmak her. Men det der var min rene, subjektive oppfatning av filmen. Endret 11. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Men da gar vi for Epic Movie da Eller The Fast And The Furious? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg syntes vi skal se Prozac Nation eller Ken Park, jeg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Eragorn inneholder noen elementer som er svært viktig for meg. Drage. Magi. Andre folkeslag. Og andre pluss: Heit drageridder. Gøyt magi-språk. Prozac Nation? Jeg henger meg heller enn å se den filmen med andre folk. Spessielt folk jeg ikke kjenner. Jeg siper som faen av den filmen. xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det høres absolutt ikke ut som en film jeg bør se. Og i alle fall ikke i nærheten av folk. Tør jeg minne deg på hvordan jeg oppførte meg under Hell Boy, Eplefe? (Det forventes ikke at du husker det, men det er blitt deg gjennfortalt). xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hell Bot hadde vært kjekt å se. Eller Jeepers Creepers. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hell Boy er jeg for. Så lenge jeg får pute. Jeepers Creepers kanke jeg se. xD Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg kaaaaan ta meeed... Fritt Vilt Clockers Inside Man The Devil Wears Prada Fritt Vilt kan jeg dessverre enda ikke finne fram, men jeg har den på PC(dvd - 4.7gig) så jeg kan lett brenne den ut. Har også Ong-Bak, og The Protector(begge to nedlastet og i under-dvd kvalitet, men så tviler jeg på at noen vil se disse filmene da de er på Thailandsk). Kan jo også leie en film eller to om vi ikke blir enige? Klarte å skuffe fram 200kr fra sofaer og stoler her. Yay. Endret 11. oktober 2007 av SiegWarheit Lenke til kommentar
QBab Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Se film? :o Når vi endelig skal møtest så skal vi se film? Da kan vi like godt sette oss på en kino og holde kjeft. Jeg stemmer for pizza, øl og en mulighet for å bli kjent med hverandre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vi finner en eller annen film som kan gå i bakgrunnen. Det kan være sosialt det og. Eneste usosiale forumtreffet var da vi var hos blib og spilte guitar hero xP Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Men når møtes vi i morgen da? Klokken seks ved den blå stenen f. eks? Eller syv om noen synes det er bedre. Hvertfall tids nok til at de som vil kan handle øl? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Aww, lyst å drikke jeg også, men peng? Neh. Stjele litt fra dere som er ikke-fullt-så-edru, haehae. Hadde vært tidig om vi fikk noen par hundre Bergensere herfra sammen engang, i et treff. Hadde vel måttet ty til å leie en av restaurantene da. Nei, nå er jeg overtrøtt. Husk masse rømmedressnig.....zzzzzzz Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Aww, lyst å drikke jeg også, men peng? Neh. Stjele litt fra dere som er ikke-fullt-så-edru, haehae. Hadde vært tidig om vi fikk noen par hundre Bergensere herfra sammen engang, i et treff. Hadde vel måttet ty til å leie en av restaurantene da. Nei, nå er jeg overtrøtt. Husk masse rømmedressnig.....zzzzzzz Siden jeg føler meg gavmild for tiden skal du heller få en halvliter av meg. Men det fordrer at du spanderer en halvliter på meg til neste treff . Men jo, hadde jo vært morsomt det. Desverre virker det som om de fleste bergensere ikke ønsker å innrømme at de er det til resten av forumet, og enda mindre ønsker de å avsløre hvem de egentlig er. ^^ Synes selv slik treff er utrolig artige, og noe alle burde prøve! Edit: Og mens det enda er tid til å advare. Ikke kall Eplefe emo. Da slår hun dere ned med jernstang. Endret 11. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Edit: Og mens det enda er tid til å advare. Ikke kall Eplefe emo. Da slår hun dere ned med jernstang. Dere hørte mod-mannen. "Man vet aldri når man får bruk for et jernrør!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå