Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen. Bli med du og!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd. Da har jeg lagt til alle som har bekreftet sin deltakelse over PM. Kommer til å følge med tråden utover dagen og i morgen formiddag. Så det er enda ikke for sent å melde seg på.

Jeg ma fa vite hvor vi skal motes altsa.. :oHelst et kart.

Så vidt jeg har forstått skal vi på en restaurant kalt Stragiotti (fikk terningkast fem av Bergens Tidende). Denne ligger i byen et sted, vet egentlig ikke hvor. Men da møter vi nok ved den blå stenen. Though har jeg fått inntrykk av at noen kanskje ønsker å droppe restaurant-besøket og dra rett hjem til The-Nie? Selv har jeg jo litt penger for tiden, men er ikke nødvendigvis alle som har det. Men folk får må fortsatt bare komme med innspill.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Får se om jeg får fatt i noen penger. Skulle ha fått penger fra en jeg solgte webside til, men de har ikke sendt meg logo enda så har ikke fått gjort den ferdig. Skal nok klare å gå til anskaffelse av litt lommepenger. :)

Noen anelse om hvor lenge dette varer? Kanskje hva vi gjør hos The-Nie?

Mvh,

Carl.

Lenke til kommentar

Take-out pizza nå plutselig. Vel det høres jo helt greit ut det. Jeg stemmer for at vi bestiller Ostello. Billig, billig, billig. (Isåfall blir det drive-to pizza. :p Men hvis alle synes det er greit så dropper vi restaurant-besøket og bestiller pizza istedenfor. Jay or nay (ja eller nei)?

Lenke til kommentar

Ouright. Da er det store spørsmålet, hvor møter vi? Kanskje en ide å legge det til et sted hvor folk finner fram uten å måtte lete seg halvt ihjel. Og hvilken pizza-kjede vil folk bestille fra? Jeg vil helst unngå Dolly. De bruker ostesubstitut (ikke ren ekte ost altså), og pizzaene deres har blitt relativt fettete med tiden. Ellers er det litt det samme for meg hvilken vi velger. Alt fra Peppes, til San Marino, til Ostello etc er ok! Eneste kravet mitt er at vi kjøper masse rømmedressing til :p

Lenke til kommentar

Masse rømmedressing? Den er jeg med på! Høres ganske kjekt ut. Har selv ikke så mange innlegg her, men vet en del om dere andre brukere etter år med henging her. :) Blir artig å treffe på de forskjellige folka. Var ikke så lenge siden jeg fant ut at Eplefe var en tjei. Ble et nytt syn på innleggene hennes. :p

Jeg står glatt for pizza selvom jeg ikke har lov av instruktørene på thaiboksingen, men men - der må da finnes unntak, ikke sant?

PS: Du glemte å liste opp Bella Napoli. Synes deres 89kr's Pizza pizza er ganske god, jeg!

Lenke til kommentar
Pizzabakeren. <3

Spessielt den i ølen, men den er det kanskje uaktuelt å bestille fra. xD

Men kan vi ikke møtes ved den blå stenen da?

Den blå sten skal vel passe fint, eller? Tviler sterkt på at noen vil ha problemer å finne fram til den. :)

Joda, Bella Napoli har gode pizzaer de og. Glemte de rett og slett i farten, pluss sikkert en haug andre. ^^

Det er ingen unnskyldning. >:( Hehe.

Lenke til kommentar

Møtes ved den blå stenen i 18-tiden, bestille pizza, reise opp til Nie (ja, i den rekkefølgen, så er kanskje pizzaen der tyve minutter etter at vi er kommet i leiligheten), se film og være sosiale? Jeg må dessverre reise 2230, senest, da jeg skal ta nattoget til oslo, men frem til da regner jeg med å eie treffet. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...