b-real Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Såeh...har dere spammet nok nå? Kommer det opp en dato snart så en kan vurdere om en kan kanskje være med? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 12 oktober er satt som midlertidig dato, og vi venter på tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ikke her Men nå er jeg en opptatt person, da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvis folk faktisk hadde giddet å lese innleggene og ikke minst se i første post som jo oppdateres med slik informasjon hadde dere sluppet å spørre etter dato. Som Eplefe berettet er forløplig dato 12.10.07, og det virker som om dette forløplig er en passende dato. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Litt usikker på hvordan den uka arter seg for meg, men tenker jeg er i Bergen. Du kan sikkert sette meg opp som nølende Dr. Chrugchang - 25 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg føler jeg beveger meg fra "nølende" til "meget sikker." Men man vet aldri med meg Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Nå begynner treffet å nærme seg med stormskritt. Er en uke igjen, og jeg håper de som nøler begynner å bestemme seg. Kommer også til å hive opp de nye på listen. Men ikke akkurat nå, for nå skal det leses filosofi. YAY. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er nokså sikker på at jeg kommer hvis jeg får lov. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Fiks poll pa de som kan komme pa fredag den 12. da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva gjør vi og når begynner vi? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Først av alt. Å lage poll for litt over ti personer er meninsløst. Spesielt da den kommer til å bli hijacket av alle de 200 andre aktive SO-folkene. For det andre Dersom du kan komme gjør du følgende: 1. Send PM med navn og mobil-nummer! * 2. Sjekk at du er ført opp på listen innen torsdag 3. Er du ikke på listen sender du ny PM 4. Møt opp på treffet (Kan du ikke komme sender du meg melding) * Mobilnumren vil bli brukt til å kontakte de som ikke møter opp til avtalt tid. Kun jeg vil se disse mobilnumrene, og de vil ikke bli gitt videre til andre. Jeg kommer innen torsdag til å fjerne de brukerne som ikke har bekreftet sin status fra listen. Snorre Endret 10. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er dette åpent for alle,isåfall kunne kansje jeg tatt meg en tur... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Først av alt. Å lage poll for litt over ti personer er meninsløst. Spesielt da den kommer til å bli hijacket av alle de 200 andre aktive SO-folkene. For det andre Dersom du kan komme gjør du følgende: 1. Send PM med navn og mobil-nummer! * 2. Sjekk at du er ført opp på listen innen torsdag 3. Er du ikke på listen sender du ny PM 4. Møt opp på treffet (Kan du ikke komme sender du meg melding) * Mobilnumren vil bli brukt til å kontakte de som ikke møter opp til avtalt tid. Kun jeg vil se disse mobilnumrene, og de vil ikke bli gitt videre til andre. Jeg kommer innen torsdag til å fjerne de brukerne som ikke har bekreftet sin status fra listen. Snorre Kan ikke du hive all viktig informasjon inn i første post, slik at det blir oversiktelig? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Klart jeg kan det, skal fikse det nu! Er dette åpent for alle,isåfall kunne kansje jeg tatt meg en tur... Ja dette er åpent for alle. Østlendinger, som utlendinger, til SO-horer og hardware-fantaster. Aldersgrense er vel ikke satt av den grunn at alle aldre er velkommen. Dog sier det seg jo selv at en tolvåring vil få noe ut av et treff der gjennomsnittsalderen på deltagerne sikkert ligger på rundt 18.Men ja, du er velkommen om du ønsker å bli med. Se da i første post hvordan du melder deg på. Og nøl ikke, det blir phun. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 For meg er det eit drag med ungomdskortet på hurtigbåten, og eg havner rett i Bergen. Dog er nok ganske uaktuelt for min del =/ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hmm, er jeg invitert? Er 17 år og bosatt på Espeland. Går på skole i byen(Årstad V.G.S.). Hvordan vil det være? Blir litt kjipt for oss under 18 uten legg hvis dere eldre stikker inn på Champions, Mojo, Sailors eller Finken(for dere som liker dere der lol). Satser på godaften. Klokkeslett og møtested? Tror jeg skal sjekke førstepost igjen, jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg liker meg på Fincken. Og jeg er under atten. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sikkert kult der. Satser på et besøk innom Sailors og Fincken(Finken?) når jeg blir 18 senere i år, siden alle tjommiene har tatt seg turen innom der. Føler meg litt ute, haha. Kanskje madamen er litt uenig, men men! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ingenting i veien med straight folk på homobar, så lenge de ikke er der kun for å plage, liksom. Men ja, jeg syntes vi skal ta det chill i leiligheten og bestille take-out pizza, jeg, da Vi har liksom alltid hatt det så frem-og-tilbake de andre gangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå