Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen. Bli med du og!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis folk faktisk hadde giddet å lese innleggene og ikke minst se i første post som jo oppdateres med slik informasjon hadde dere sluppet å spørre etter dato. ;) Som Eplefe berettet er forløplig dato 12.10.07, og det virker som om dette forløplig er en passende dato.

Lenke til kommentar

Først av alt. Å lage poll for litt over ti personer er meninsløst. Spesielt da den kommer til å bli hijacket av alle de 200 andre aktive SO-folkene. For det andre

Dersom du kan komme gjør du følgende:

1. Send PM med navn og mobil-nummer! *

2. Sjekk at du er ført opp på listen innen torsdag

3. Er du ikke på listen sender du ny PM

4. Møt opp på treffet (Kan du ikke komme sender du meg melding)

* Mobilnumren vil bli brukt til å kontakte de som ikke møter opp til avtalt tid. Kun jeg vil se disse mobilnumrene, og de vil ikke bli gitt videre til andre.

Jeg kommer innen torsdag til å fjerne de brukerne som ikke har bekreftet sin status fra listen.

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Først av alt. Å lage poll for litt over ti personer er meninsløst. Spesielt da den kommer til å bli hijacket av alle de 200 andre aktive SO-folkene. For det andre

Dersom du kan komme gjør du følgende:

1. Send PM med navn og mobil-nummer! *

2. Sjekk at du er ført opp på listen innen torsdag

3. Er du ikke på listen sender du ny PM

4. Møt opp på treffet (Kan du ikke komme sender du meg melding)

* Mobilnumren vil bli brukt til å kontakte de som ikke møter opp til avtalt tid. Kun jeg vil se disse mobilnumrene, og de vil ikke bli gitt videre til andre.

Jeg kommer innen torsdag til å fjerne de brukerne som ikke har bekreftet sin status fra listen.

Snorre :)

Kan ikke du hive all viktig informasjon inn i første post, slik at det blir oversiktelig?

:)

Lenke til kommentar

Klart jeg kan det, skal fikse det nu!

Er dette åpent for alle,isåfall kunne kansje jeg tatt meg en tur... :)
Ja dette er åpent for alle. Østlendinger, som utlendinger, til SO-horer og hardware-fantaster. Aldersgrense er vel ikke satt av den grunn at alle aldre er velkommen. Dog sier det seg jo selv at en tolvåring vil få noe ut av et treff der gjennomsnittsalderen på deltagerne sikkert ligger på rundt 18.Men ja, du er velkommen om du ønsker å bli med. Se da i første post hvordan du melder deg på. Og nøl ikke, det blir phun.
Lenke til kommentar

Hmm, er jeg invitert? Er 17 år og bosatt på Espeland. Går på skole i byen(Årstad V.G.S.).

Hvordan vil det være? Blir litt kjipt for oss under 18 uten legg hvis dere eldre stikker inn på Champions, Mojo, Sailors eller Finken(for dere som liker dere der :ph34r: lol). Satser på godaften. Klokkeslett og møtested? Tror jeg skal sjekke førstepost igjen, jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...