Snorre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Endelig tid: Fredag 12.10.07 klokken 18:00 ved den blå steinen! Dersom du kan komme gjør du følgende: 1. Send PM med navn og mobil-nummer! * 2. Sjekk at du er ført opp på listen innen torsdag 3. Er du ikke på listen sender du ny PM 4. Møt opp på treffet (Kan du ikke komme sender du meg melding) * Mobilnumren vil bli brukt til å kontakte de som ikke møter opp til avtalt tid. Kun jeg vil se disse mobilnumrene, og de vil ikke bli gitt videre til andre. Jeg kommer innen torsdag til å fjerne de brukerne som ikke har bekreftet sin status fra listen. Igår vandret hjernen min til tanken rundt forumtreff, og jeg synes igrunnen det var på tide med et nytt forumtreff i Bergen. Som kjent er jo vi bergenser sosiale dyr, og i Bergen har vi hatt flest offisielle forumtreff tør jeg påstå. Noen av dem har vært mer suksessfulle en de andre på et felleskapelig og individuelt nivå. Men ingen kan påstå at menneskene innvolvert ikke har vært hyggelige. Jeg tok tempen på ønsket om et slikt forumtreff i Bergenstråden, og det viste seg at flere brukere ønsket dette. Dermed har denne koselige tråden oppstått. Forløplig er dette treffet i planlegginsfasen. Det vil si at hverken innhold, tid, sted og lignende er bestemt. Om du ønsker å være med kan du være med på å påvirke dette. Innspill er høyst ønsket! Uten dedikerte brukere blir det ikke noe treff. Så her er det bare å diskutere i vei. Det er en del som må bestemmes avhengig av hva folk ønsker å gjøre på et slikt treff. Det inkluderer ting som: Skal vi gå på byen eller være hjemme hos noen? (En kombinasjon?) Hvis vi skal være hjemme hos noen. Hvem kan stille opp med leilighet/hus? Hva skal vi eventuelt gjøre på byen? (På byen først så hjem til noen eller vice versa) Hvem ønskr å bli med? Svaret på disse spørsmålene gir seg litt selv etterhvert som vi vet hvem som blir med, hvem som kan stille opp med hva osv. En liste over påmeldte sålangt: Avatar - Nick - Navn - Alder -Snorre - 19 - Bekreftet - - Eplefe - Rebecca - 17 - Bekreftet - The-Nie - Unni - 17 - Bekreftet - Loathsome - Christian - 16 - Bekreftet - Ståle - Ståle - 17 - Bekreftet - QBab - Q - 18 - Bekreftet - SiegWarheit - Carl - 17 - Bekreftet - Missy9001 - Marthe - 16 - Bekreftet Saluttknall - Bekreftet Endret 12. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Skulle gjerne vært med der, men er nok litt for langt å dra for meg... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Skulle gjerne vært med der, men er nok litt for langt å dra for meg... 9563912[/snapback] Synd. Du går glipp av noe storartet. Å få se foumets desidert kuleste moderator i levende livet er jo grunn nok til å komme. ^^ Men litt mer seriøst. Det er veldig artig å møte ansiktene og personalitetene bak brukerene. SteffyPants for eksempel virket på meg mye mer jordnær og hyggelig "in real life". Ikke meningen å henge deg ut her Steffy. Men du tåler vel såpass. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Eg e' me for faen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Eg e' me for faen. 9564070[/snapback] Fornavn og alder plix.... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Betaler du flybilletten ? bø i vesterålen - bergen ? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Eg e' me for faen. 9564070[/snapback] Fornavn og alder plix.... 9564108[/snapback] Christian - 16,75 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Da er du ført opp på listen som numero duo. Jo høyere oppe på listen man er, jo kulere er man selvsagt. Men da er vi to påmeldte så langt. Så får vi bare vente til flere melder seg på. Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er vel muligens med hvis det passer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Kk. Hiver deg på listen jeg. Må jo se ut som om vi blir mange så flere blir med. KexxY: Vi kan gjøre en avtale. Om jeg betaler flybiletten spanderer du x antall halvlitere på byen. Deal? Endret 24. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg KREVER å havne over loathsome på listen, ellers vil jeg ikke komme. You know the drill, Snorre. Rebecca, 17. Men det visste du fra før av, så jeg aner ikke hvorfor jeg skrev det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Jeg KREVER å havne over loathsome på listen, ellers vil jeg ikke komme. You know the drill, Snorre.Rebecca, 17. Men det visste du fra før av, så jeg aner ikke hvorfor jeg skrev det. 9564816[/snapback] Ok ok. Hvordan kan man si imot en så "sjarmerende" jentes oppfordring? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg KREVER å havne over loathsome på listen, ellers vil jeg ikke komme. You know the drill, Snorre.Rebecca, 17. Men det visste du fra før av, så jeg aner ikke hvorfor jeg skrev det. 9564816[/snapback] Ok ok. Hvordan kan man si imot en så "sjarmerende" jentes oppfordring? 9564822[/snapback] Da kan du bare fjerne meg, jeg nekter å være med og vil med alle mine krefter gjøre hva jeg kan for å ødelegge treffet dersom jeg ikke havner på andreplass igjen. Om Ms. Rebecca har en slags andreplassfetisj så er det bare å sette meg som nummer 1 YOU SNOOZE YOU LOSE, din dårlige tapersapp av et Eplefe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du kan PRØVE deg, Christian! Jeg henter deg etter skolen og stapper deg i vesken til treffet er ferdig. HAH! Jeg skal være OVER deg. Er ikke så viktig om jeg er på første, andre eller tolvte plass, bare du er bak meg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) How dare you oppose me, the all mighty moderator?! I command you to go behead your self at dawn. If you do not furfill this request, I will hunt you down til I find and kill you! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tulla! Endret 24. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Er jeg invitert? 9564999[/snapback] Klart det. Alle forumbrukere er velkommen! Store, små, gale, OT-tards. Ja rett og slett alle! Endret 24. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Og jeg har såklart ønsker om å bli med, men det er vanskelig for en stakkar å dra til Bergen sånn uten videre. Kanskje hvis flere drar sammen? *huke tak i oslofolk* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Og jeg har såklart ønsker om å bli med, men det er vanskelig for en stakkar å dra til Bergen sånn uten videre. Kanskje hvis flere drar sammen? *huke tak i oslofolk* 9565007[/snapback] Hadde vært morsomt om du hadde klart å dra med deg noen østlendinger ja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg stemmer for at noen østlendinger kan ta turen, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå