Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen. Bli med du og!

Snorre

Anbefalte innlegg

Endelig tid: Fredag 12.10.07 klokken 18:00 ved den blå steinen!

Dersom du kan komme gjør du følgende:

1. Send PM med navn og mobil-nummer! *

2. Sjekk at du er ført opp på listen innen torsdag

3. Er du ikke på listen sender du ny PM

4. Møt opp på treffet (Kan du ikke komme sender du meg melding)

* Mobilnumren vil bli brukt til å kontakte de som ikke møter opp til avtalt tid. Kun jeg vil se disse mobilnumrene, og de vil ikke bli gitt videre til andre.

Jeg kommer innen torsdag til å fjerne de brukerne som ikke har bekreftet sin status fra listen.

Igår vandret hjernen min til tanken rundt forumtreff, og jeg synes igrunnen det var på tide med et nytt forumtreff i Bergen. Som kjent er jo vi bergenser sosiale dyr, og i Bergen har vi hatt flest offisielle forumtreff tør jeg påstå. Noen av dem har vært mer suksessfulle en de andre på et felleskapelig og individuelt nivå. Men ingen kan påstå at menneskene innvolvert ikke har vært hyggelige.

Jeg tok tempen på ønsket om et slikt forumtreff i Bergenstråden, og det viste seg at flere brukere ønsket dette. Dermed har denne koselige tråden oppstått. Forløplig er dette treffet i planlegginsfasen. Det vil si at hverken innhold, tid, sted og lignende er bestemt. Om du ønsker å være med kan du være med på å påvirke dette.

Innspill er høyst ønsket! Uten dedikerte brukere blir det ikke noe treff. Så her er det bare å diskutere i vei. Det er en del som må bestemmes avhengig av hva folk ønsker å gjøre på et slikt treff. Det inkluderer ting som:

Skal vi gå på byen eller være hjemme hos noen? (En kombinasjon?)

Hvis vi skal være hjemme hos noen. Hvem kan stille opp med leilighet/hus?

Hva skal vi eventuelt gjøre på byen? (På byen først så hjem til noen eller vice versa)

Hvem ønskr å bli med?

Svaret på disse spørsmålene gir seg litt selv etterhvert som vi vet hvem som blir med, hvem som kan stille opp med hva osv.

En liste over påmeldte sålangt:

av-51936.jpg -Snorre - 19 - Bekreftet - av-108848.gif - Eplefe - Rebecca - 17 - Bekreftet

av-109100.jpg - The-Nie - Unni - 17 - Bekreftet

av-91698.gif- Loathsome - Christian - 16 - Bekreftet

av-80362.gif - Ståle - Ståle - 17 - Bekreftet

av-88434.jpg - QBab - Q - 18 - Bekreftet

av-97884.gif - SiegWarheit - Carl - 17 - Bekreftet

av-125252.jpg - Missy9001 - Marthe - 16 - Bekreftet

Saluttknall - Bekreftet

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle gjerne vært med der, men er nok litt for langt å dra for meg... :cry:

9563912[/snapback]

Synd. Du går glipp av noe storartet. ;) Å få se foumets desidert kuleste moderator i levende livet er jo grunn nok til å komme. ^^ Men litt mer seriøst. Det er veldig artig å møte ansiktene og personalitetene bak brukerene. SteffyPants for eksempel virket på meg mye mer jordnær og hyggelig "in real life". Ikke meningen å henge deg ut her Steffy. Men du tåler vel såpass.

Lenke til kommentar
Jeg KREVER å havne over loathsome på listen, ellers vil jeg ikke komme. You know the drill, Snorre.

Rebecca, 17. Men det visste du fra før av, så jeg aner ikke hvorfor jeg skrev det. :p

9564816[/snapback]

Ok ok. Hvordan kan man si imot en så "sjarmerende" jentes oppfordring? :p

Lenke til kommentar
Jeg KREVER å havne over loathsome på listen, ellers vil jeg ikke komme. You know the drill, Snorre.

Rebecca, 17. Men det visste du fra før av, så jeg aner ikke hvorfor jeg skrev det. :p

9564816[/snapback]

Ok ok. Hvordan kan man si imot en så "sjarmerende" jentes oppfordring? :p

9564822[/snapback]

Da kan du bare fjerne meg, jeg nekter å være med og vil med alle mine krefter gjøre hva jeg kan for å ødelegge treffet dersom jeg ikke havner på andreplass igjen. Om Ms. Rebecca har en slags andreplassfetisj så er det bare å sette meg som nummer 1 ;)

YOU SNOOZE YOU LOSE, din dårlige tapersapp av et Eplefe.

Lenke til kommentar

How dare you oppose me, the all mighty moderator?! I command you to go behead your self at dawn. If you do not furfill this request, I will hunt you down til I find and kill you!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:p Tulla!
Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Og jeg har såklart ønsker om å bli med, men det er vanskelig for en stakkar å dra til Bergen sånn uten videre.

Kanskje hvis flere drar sammen? *huke tak i oslofolk*

9565007[/snapback]

Hadde vært morsomt om du hadde klart å dra med deg noen østlendinger ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...