Mannn28 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei! jeg lurer på om det er mulig å få et bilde til å dekke hele skjermen, så jeg slipper å ha noe eget "tema" helt oppe med klokke og signal og menyen nede. Eller må jeg da lage et eget tema? Takker for alle inspill! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du må nok lage ett tema med det bildet da.. Bakgrunnsbildet dekker bare delen under klokken og statussymbolene og ned til valg tekstene. Lenke til kommentar
Mannn28 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Du må nok lage ett tema med det bildet da.. Bakgrunnsbildet dekker bare delen under klokken og statussymbolene og ned til valg tekstene. 9563789[/snapback] Okey, er det lett å lage tema? Jeg bruker mac os tiger. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du må nok lage ett tema med det bildet da.. Bakgrunnsbildet dekker bare delen under klokken og statussymbolene og ned til valg tekstene. 9563789[/snapback] Okey, er det lett å lage tema? Jeg bruker mac os tiger. 9563875[/snapback] Theme DIY for Symbian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå