Bruker-93156 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nuuveel... Men jeg gjorde meg sikkert forstått 9581011[/snapback] Var ikke meningen til deg,quoten glapp inn bare Lenke til kommentar
runela Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Må ikke synes det er helhets intrykket på en jente som har noe og si. Og ikke enkelte deler av kroppen. Men har ikke noe i mot store pupper heller da Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Man sier ikke neitakk til store pupper, men en MÅ ikke ha det for å være elsket (om jeg forstod spørsmålet riktig). Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 De fleste gutter liker vel litt større pupper (selv om dette varierer), men tviler på at det finnes en gutt i verden som hadde sagt nei til en jente hvis det andre klaffet. Personlig synes jeg silikonpupper ser stygt ut, så ville absolutt ikke ambefalt det, og som andre har sagt ville han ikke blitt sammen med deg hvis han ikke likte deg som du var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg