Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Må jenter ha store pupper?


Gjest Gjest_Lene_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Er ei jente på 18 år som har vært sammen med typen i et halvt år. Nå har det seg sånn at en dag mens han var ute kikket jeg litt i hans album (er det lov??) og der fant jeg masse nakenbilder av den super hotte ex dama hans, med c-cup og hele pakka!

Jeg derimot har jo nesten ikke pupper. Er slank da, og rumpa er ikke så gale... Men nå har jeg da begynt å vurdere silikon på grunn av de bildene...Er gutter så veeeeldig opptatt av store pupper?

9563656[/snapback]

Har du snakket med han om bildene, det er vell litt rart at han har de enda..

Spessielt etter at det ble slutt mellom de to ;)

 

Jeg synes ikke pupper har noe og si, kropp har endel og si men syvende og sist er det jo personligheten :D

 

 

Jeg er sikker på at han liker deg som du er :D

Men ta deg en prat med han ;)

Lenke til kommentar

smaken er som baken. tråden Er du rumpe eller puppe-person? forteller litt om hva gutter foretrekker på jenta. tråden De mest sexy puppene du vet om tar opp hva slags pupper gutter liker. som du vil se er det stor variasjon hva gtter liker og hvordan de liker det på jentekroppen.

 

som tidligere nevn er han nok sammen med deg på grunn av deg som en helhet. hadde han kun vært sammen med deg (eller eksen for den saks skyld) kun på grunn av kroppen hadde han vært utrolig overfladisk.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Ikke ta silikon pupper pga av noen bilder du så av x-dama hans, det er jo engrunn til at han er sammen med deg :) Men du kan jo kanskje snakke litt med han om de bildene hvis de plager deg. Men jeg tror gutter bryr seg mye mindre om store pupper enn vi jenter tror. Jeg har ikke store pupper i det hele tatt, men kjæresten min sier da at han liker de fordet ;) Så bare slapp av, vær deg selv, og ikke forandr noe, han liker deg for den du er, og ikke for størrelsen på puppene dine :thumbup:

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Hei!

Er ei jente på 18 år som har vært sammen med typen i et halvt år. Nå har det seg sånn at en dag mens han var ute kikket jeg litt i hans album (er det lov??) og der fant jeg masse nakenbilder av den super hotte ex dama hans, med c-cup og hele pakka!

Jeg derimot har jo nesten ikke pupper. Er slank da, og rumpa er ikke så gale... Men nå har jeg da begynt å vurdere silikon på grunn av de bildene...Er gutter så veeeeldig opptatt av store pupper?

9563656[/snapback]

 

Store pupper har ingen betydning, seff kan det være greit og se noen ganger ute etc, men jeg syns pupper som passer til kroppen er utrolig hot :love: da har det ingen betydning om de er store eller små og sånn "by the way" Liker ikke silikon.

Endret av Metaby
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...