Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei! Er ei jente på 18 år som har vært sammen med typen i et halvt år. Nå har det seg sånn at en dag mens han var ute kikket jeg litt i hans album (er det lov??) og der fant jeg masse nakenbilder av den super hotte ex dama hans, med c-cup og hele pakka! Jeg derimot har jo nesten ikke pupper. Er slank da, og rumpa er ikke så gale... Men nå har jeg da begynt å vurdere silikon på grunn av de bildene...Er gutter så veeeeldig opptatt av store pupper? Lenke til kommentar
thrml Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei!Er ei jente på 18 år som har vært sammen med typen i et halvt år. Nå har det seg sånn at en dag mens han var ute kikket jeg litt i hans album (er det lov??) og der fant jeg masse nakenbilder av den super hotte ex dama hans, med c-cup og hele pakka! Jeg derimot har jo nesten ikke pupper. Er slank da, og rumpa er ikke så gale... Men nå har jeg da begynt å vurdere silikon på grunn av de bildene...Er gutter så veeeeldig opptatt av store pupper? 9563656[/snapback] jeg bryr meg ikke noe om puppene er vell ansiktet og kroppen som teller, også personligheten såklart. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jenter skal ha pupper som er proposjonale til resten av kroppen. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er uansett totalpakken som teller.. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 leste en gang att jo mindre pupper, jo bedre er dama i senga:P hehe.. bare for og nevne det.. men personli har eg ikke sansen for så alt for store.. men visst du tror att han liker store pupper, så er det ingen grunn til og gå å ta silikon liksom.. elsker han deg, så liker han deg nokk for den du er.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det faktum at han er sammen med deg burde vel tilsi at joda, pupper er fint det, men det er ikke det som teller mest? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Jeg liker små pupper på jenta. Større enn C ser dumt ut, A og B er passe for meg. Endret 24. september 2007 av Ranxeroz Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Pupper teller mest nei? Langt i fra! Så klart er det et pluss, eller bonus kan du kalle det, men for min del så betyr det ikke mest. Det må vel være en grunn til at han er sammen med deg, og det må jo så klart være at han liker deg veldig godt Du kan spørre han å høre hva han sier om du er veldig usikker... @Ranxeroz: Små pupper er elsk Endret 24. september 2007 av Selvin Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei!Er ei jente på 18 år som har vært sammen med typen i et halvt år. Nå har det seg sånn at en dag mens han var ute kikket jeg litt i hans album (er det lov??) og der fant jeg masse nakenbilder av den super hotte ex dama hans, med c-cup og hele pakka! Jeg derimot har jo nesten ikke pupper. Er slank da, og rumpa er ikke så gale... Men nå har jeg da begynt å vurdere silikon på grunn av de bildene...Er gutter så veeeeldig opptatt av store pupper? 9563656[/snapback] Hvis han hadde vært så opptatt av pupper så hadde han jo aldri blitt sammen med deg. Tviler på at du trenger å ta silikon. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ja, og uansett bør ett slikt val være på grunnlag av at DU selv vil, og ikke fordi typen din KANSKJE ville like det. (husk, det er mange mannfolk som ikke liker hvordan silikon føles...det skal tross ikke BARE se bra ut..) Som 18 åring er du vel heller ikke helt utvokst? Så det kan godt være de spretter frem naturlig også? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det må de ikke, men jeg synes pupper er pene. Jeg liker dem store og jeg liker dem. Jeg synes pupper er viktigere enn rumpe. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Ass FTW ! og noen fine faste pupper Endret 24. september 2007 av MongoMan Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ass FTW ! og noen fine faste pupper 9563778[/snapback] Word Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Et pent ansikt, fin mage og "nice ass" utkonkurerer pupper, any time! Ikke bry deg om exen... De peneste jentene jeg faller for har sjeldent store pupper, men nok til at de er større en mine mannebryst (Misforstå meg rett, jeg har ikke mannebryst, så pupper er pupper for meg, uansett størrelse.) Tror det er betryggende for jenter med små pupper å høre at ikke alle gutter ser etter puppene, og at det ikke har noe å si. Tipper det blir det samme når man sankker om menn og penislengde også... mennene tror man må ha 25 cm for å være bra, men jeneten bryr seg ikke,.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Takk for mange svar Gutter er kanskje ikke så overfladiske allikevel da Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 For meg er det personligheten som er det viktigste, så kommer utseende, og da er fine pupper et stort pluss, men langt i fra noe krav. Fjeset teller, for meg, uansett utrolig mye mer enn resten av kroppen. Silikon er trun off for min del, men så er jeg ikke så glad i farget hår eller sminke heller, da. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) For meg er det personligheten som er det viktigste, så kommer utseende, og da er fine pupper et stort pluss, men langt i fra noe krav. Fjeset teller, for meg, uansett utrolig mye mer enn resten av kroppen. Silikon er trun off for min del, men så er jeg ikke så glad i farget hår eller sminke heller, da. 9564436[/snapback] Jeg må si meg veldig enig der! De normale jentene som er seg selv er de beste, sånn er det bare! Endret 24. september 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Det er en grunn til at han er sammen med deg - og ikke exen!! ikke vær så usikker Endret 24. september 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
discostu Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er en grunn til at han er sammen med deg - og ikke exen!! ikke vær så usikker 9564484[/snapback] Yep, var det jeg hadde tenkt til å skrive også. B<3 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kanskje eksen dumpa han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg