-Hansi- Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har en Plexwriter 40/12/40-brenner men får ikke til å brenne cd'er med 800 mb på. Jeg har prøvd med både uten og med overburning skrudd på 90 minutter men ingen ting funker. Heller ikke når filen er under 700 MB. Da jeg lånte cd-brenneren til en kamerat......en 12X to år gammel LG brenner funket det som bare det.... Er det bare det at brenneren min ikke støtter overburning eller er det noe galt??? Brenneren brenner fint med 700 MB CD'er!!!!!! Lenke til kommentar
master_x Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 slet med det samme en gang jeg også.. jeg fikk tips om å legge inn nyeste nero.. (hvis du har nero da) Jeg la inn seneste versjon, 5.10 eller hva det er. Og vips nå brenner jeg masse overburning med min 40xplextor!! har hørt at mmore cd`er ikke er glad i plextor brennere, vet ikke om det stemmer helt da men.. Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 har nyeste nero.............og har faktisk mmore cd'er så da kan det være det som var problemet da!!!!!! Lenke til kommentar
master_x Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 ja kan jo være det. I en test her på HW anbefalte de å ikke bruke det. Leste også at dette ikke hadde noe å si på et innlegg etter testen.. har ikke testet selv så.. du kan jo prøve med en annen type da? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 nei, nei. Feilen ligger i at du må sette på no multisession. Siden denne formen støtter overburn. Du kommer til denne valgmuligheten når du slår av wizard. Regner med at du har satt på max 90 minutter under expert features. Lykke til og nå skal det funke garantert! Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 takk for hjelpen!!!!! Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 men en ting til, gjelder dette baer plextor-brennere siden det funker med samme instillinger på annen brenner??? :-? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Skal også funke for andre brennere. Men fungerer det nå for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå