espw Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Hvor leter jeg da? har funnet denne, men tror jeg kan komme ennå billigere ut av det. Den skal kun brukes til Pokerspilling, så eneste kriterie er 2gig ram, og at det går an å sette inn et ekstra skjermkort.
PTRN Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Når du sier boksen, mener du da kun kabinettet?
PTRN Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 For en enkel og grei oversikt over kabinetter, så kan du titte litt her; HW-prisguide
ultraaa Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 tror han mener kabinett med innhold(komponentene) eller tar jeg helt feil nå ?
espw Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 jo med komponenter ja Denne denne er egentlig helt kurant til mitt bruk, den er kanskje for "bra" også, lurer på om jeg kan finne noe ennå billigere? Eller blir det vanskelig tror dere? Det jeg egentlig skulle gjort var å fått tak i noe brukt, men orker ikke begynne lete.
-= El Diablo =- Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Sikker på at du trenger du 2GB RAM til å spille poker?
espw Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 2 skjermer 10 bord, 2-3 tilleggsprogrammer til all mulig statistikk, det trekker enormt mye, avhenger også av hvilken klient man spiller på, men 2gig ram holder hvertfall og man slipper uheldige opplevelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå