ainstainy Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei.. Hva er den beste musematta til G5? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Musmatter er mye smak og behag. Selv bruker jeg Corepad Eyepad M til min G5. Jeg synes tøymatter er best. Ikke lager de lyd heller,slik som mange andre matter gjør. Endret 24. september 2007 av Morten K Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 syns Icemat er ganske bra til g5. bråker litt men men som morten sa er det smak og behag Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ja, som nevnt over er det smak og behag som er viktigst. Det beste er om du får prøvd ulike matter i en butikk. Selv har jeg prøvd tøymatte (Corepad) og glass (icemat). Hvis du vil ha minst mulig friksjon er Icemat veien å gå. Lenke til kommentar
Ted Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har bestandig brukt funC sine musematter og ville aldri valgt noe annet. Har nylig gått til innkjøpt selv av en ny funC 1030 og regner med at den vil gi meg akkurat samme gleden som de forrige funC musemattene jeg har eid. Bruker du mus med ledning er definitvt funC å foretrekke siden den har en ledning holder som gjør at du slipper å tenke på at ledningen skal komme i veien når du spiller. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Steelpad 5L! eller func 1030 Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Har tenkt å spille cs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå