Gå til innhold

Office 2007: Spørsmål om jobbing fra 2 PC-er

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Kjører Office 2007 på et par maskiner; Laptop og min stasjonære..

Jeg kjører også Hamachi og deler dermed .pst -fila (og da "Office" katalogen), men har akkurat begynt med det og lurer da litt på noe..

Noen spørsmål;

1) Mulig å jobbe med BEGGE Office'ene åpne samtidig? Eller må den ene være lukket / ikke i bruk, før man kan utføre noe der!?

2) Når jeg lager regler (altså automatisk sortering av innkommende e-post til kataloger), vil reglene gjelde på begge maskiner? Så om jeg lager en regel når jeg sitter med laptop'n om å flytte alle nyhetsbrev fra f.eks Platekompaniet til "Platekompaniet" -katalogen, så vil også de nyhetsbrevene bli flyttet til gitt katalog når jeg laster ned nye e-poster med den stasjonære også!?

3) Lagres kalender -notatene mine i .pst -fila også? (Jeg tenker på ved en eventuell formatering, hvor jeg da pleier å bare ta vare på .pst -fila (jeg har ikke brukt kalender-funksjonene så mye, så jeg har ikke fått testet ut dette selv enda, skjønner dere)).

Tusen takk for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Nei, en pst-fil er kun tilgjengelig for en bruker ad gangen.

2. Ja, regler lagres i pst-filen og skal være tilgjengelig på begge maskiner.

3. Ja, kalenderoppføringer, notater, kontakter, oppgaver etc. lagres også i pst-filen.

Her er en link til en oversikt over de ulike filene som tilhører Outlook og hva som skjuler seg i dem. Kjekt å ha når du skal installere på nytt:

http://office.microsoft.com/en-gb/outlook/...0822101033.aspx

Lenke til kommentar

Det tør jeg ikke svare 100 % på, har ikke testet det og ikke sett etter det før. Du merker det fort om du får både Innboks og Inbox. Hvis du ikke gjør det er det ikke noen grunn til å anta at det er problematisk. Så vidt jeg vet "oversetter" Outlook mappenavnene til riktig språkversjon men jeg har altså ikke testet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...