nocturno_culto Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) har en plate som begynnre å bli slitt så vill gjerne kopiere denne før det er for sent, men er det noe programmer som gjør slik at jeg kan omgjør det til iso på en eller annen måte ? Endret 24. september 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det gjør jo forsåvidt det men jeg er ganske sikker på at det er mot forumreglene å spørre om sånt her... (Ikke for det, har en spill-cd som begynner å bli kilen, skulle gjerne kopiert den mens den fortsatt fungerer...) Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Skulle vell funke med ultra iso eller lignende det? Bare å " kopiere" filene over å lage en iso fil... tror jeg.... Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Det gjør jo forsåvidt det men jeg er ganske sikker på at det er mot forumreglene å spørre om sånt her... (Ikke for det, har en spill-cd som begynner å bli kilen, skulle gjerne kopiert den mens den fortsatt fungerer...) 9563203[/snapback] ok ja vist moderators, en cd begynnerå bli litt slitt så jeg vill gjerne kopiere den, hehe det var igrunnen det jeg mente Endret 24. september 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hirrhirr. Ser ikke noe sted på hjemmesidene til ultraiso at de lover å 'knekke' beskyttede CD-er men det gjør ikke noe. Søkte litt på nett og det ser ut som spillet mitt ikke er beskyttet i det hele tatt. Tror forresten jeg skal *kjøpe* ultraiso, det vil jeg ha nytte av i jobben min. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Hirrhirr. Ser ikke noe sted på hjemmesidene til ultraiso at de lover å 'knekke' beskyttede CD-er men det gjør ikke noe. Søkte litt på nett og det ser ut som spillet mitt ikke er beskyttet i det hele tatt. Tror forresten jeg skal *kjøpe* ultraiso, det vil jeg ha nytte av i jobben min. 9563531[/snapback] prøvde det, er bare det er begresert til en viss mb eg ikke mange spill som er på unna 650 mb Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 DVD Decrypter, eller nye versjonen ImgBurn? Vet ikke om det funker, men sikker verdt et forsøk. Jeg har hvertfall brukt DVD Decrypter til å ta backup av DVD-er tidligere. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 DVD Decrypter, eller nye versjonen ImgBurn? Vet ikke om det funker, men sikker verdt et forsøk. Jeg har hvertfall brukt DVD Decrypter til å ta backup av DVD-er tidligere. 9563550[/snapback] Jo men det er dvd filmer ? fikk feil melding med spill Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Å spørre om hvordan man får sitt eget spill rippet til en iso er ikke brudd på retningslinjene. Dette til info . Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Da bruker du CloneCD eller Alcohol 120%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå