Darios Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 The PS3 port of Stranglehold was previously planned to come out this week, but is now hitting stores on Oct. 29. http://www.actiontrip.com/rei/comments_new...tml?id=092407_4 Og dette gjeder vel USA, kommer vel enda senere til Europa da. Har ikke dette vært uten en stund på 360 allerede? Begynner å bli passe lei alle de sene releasene på PS3. Kommer jo nesten alltid en måned eller to senere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Har vel nylig blitt sluppet til 360 Men eg skjønner det dersom de vil optimalisere spillet. For det var forferdelig sammenlignet med 360 versjonn når eg sammenlignet demoene opp mot hverandre. Synd for de som hadde planer om å kjøpe det selvfølgelig.Men dere har vel ikkje noe i mot ein bedre optimalisert utgave eller ? Endret 24. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 hehe.. rare greier at jeg har sett det på qxl til 500 da.. men men.. gjør meg ingenting at det forsinket egentlig.. lommaboka må fylles for oktober, november og desember. over 15 spill jeg skal ha da:) Lenke til kommentar
fluff Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er det noen som fortsatt bryr seg om stranglehold? Ingen som prøvde demoen? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 demoen kicka jo ass:D deilig med et spill der det kun er action hele tida:=) det som gjør det så fun Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er det noen som fortsatt bryr seg om stranglehold? Ingen som prøvde demoen? 9563329[/snapback] Det er nok det, eg er ein av de. Skal ha spillet på 360, men det får vente litt. Har nok å henge fingrene i fremover både på PS3 og 360 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er det ikke bare et rykte da? http://www.n4g.com/ps3/News-69865.aspx Bryr meg uanz ikke om dette spillet, men er jo selvfølgelig greit med utsettelse viss dem gjør at spillet flyter bedre. Merket ikke så mye hakking elr noe framedrops jeg da. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har ikke saa mye og si for meg siden jeg ikke kommer til og spille noe annent enn SKATE frem til da uansett saa paa VGP i gaar at de hadde gjort om til 29 oktober ja, menmen Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 hadde kjøpt det til x360 uansett..men som mala seier så har eg hendene fulle.. har noe uoppklart nedi Rapture.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er det noen som fortsatt bryr seg om stranglehold? Ingen som prøvde demoen? 9563329[/snapback] Demoen var jo driiiitfet da Men bra at det blir utsatt for å bli bedre, jeg har ikke råd akkurat nå Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg ble ikke veldig begeistret for den demoen, grafikken var ikke veldig bra. Demoen minnet om en elendig versjon av Max Payne til PS3, men action skal den ha for. Dette spillet har jeg ingen planer om å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå