Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg fant ut av det nå! : Slette cache: Vis du sliter med lang loading tid på enkelte spill så er det kanskje på tide å slette cache minne. Det er dette man får beskjed om fra suport vis man er plaget med lang loading. Slik gjør du det: Gå til system i menyen på 360 dereter går du inn på memory nå trykker du på Y-X-X-LB-RB-X-X. Da kommer det opp en meny som det står: Maintain Storage Device This will perform maintenance on your Xbox 360 Storage device . trykker du yes så vil xboxen slette cache minne og loadingen går mye fortere igjen. OBS : dette vil slette oppdateringer til spill du har oppdatert. Men det er bare å laste ned på nytt det. Har du først betalt for en oppdatering til et spill så koster det ingen ting å laste det ned flere ganger. Kilde Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Her var det mange rare qouter.. Man skal ALDRI løfte ellerr helle på boxen når den står på, fikk erfare det når faren min løfta den opp med Forza 2 inni.. Hørte bare "SKJÆÆÆR" så tenkte jeg på; å faen, dette har jeg lest om! Så så jeg plata og den perfekte runde ripen i discen.. Men til Poster: kaaanskje du skal gjøre som boxen oftest pleier å si..: Rengjør den..? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvis det ikke er noe som helst riper (ihvertfall av sirkelvarianten) på platen, og du hele tiden får "unreadable / damaged disc", så er det selve DVD-drevet som svikter. Er det garanti på 360'en, send den til Microsoft. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hør på crs.. Han er som rene informasjonskontoret for Xbox 360.. Han har vel en ell er fler poster i omtrent alle problemtråder.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvis det ikke er noe som helst riper (ihvertfall av sirkelvarianten) på platen, og du hele tiden får "unreadable / damaged disc", så er det selve DVD-drevet som svikter. Er det garanti på 360'en, send den til Microsoft. 9564038[/snapback] Var heldigvis ikke disken min som hadde riper ^^ men prøvde og slette cache, og nå gikk det mye bedre! Btw: dere ser nå på mannen som har fullført 45 lapper på 53 minutter :!: Og FY så vondt jeg har i henda nå :!: Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ikke for å være festbrems, men jeg tjente 6 mill i helga.. Hehe har nesten 600 i gamerscore nå+ lvl 50 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ikke for å være festbrems, men jeg tjente 6 mill i helga.. Hehe har nesten 600 i gamerscore nå+ lvl 50 9565426[/snapback] HVA? Hvordan ? Meste jeg har hatt er 450,000, takka være dodge charger 69' jeg solgte. Hvordan ble du så rik? Me want too Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå