Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hei. HVA I HELVETE. Jeg sitter og spiller Forza motorsport, har nettopp tatt et løp hvor jeg vinner 9 tusen creds per gang, og så skulle jeg save. Også hører jeg på lyden at den stopper opp, og girer ned. Til slutt er det ikke mer lyd i xbox'en. Disc'en står fortsatt og en stund etter kommer meldingen: Your disc is damaged, or dirty. Please fix this problem and then insert it again and press retry. Altså FOR FAEN! Jeg har hatt spillet i TO jævla dager, og ikke rørt eller tatt på CD-en engang. Den har STÅTT INNI den XboX'en, også får jeg beskjed om dette?! Hva skal jeg gjøre så den funker igjen?? Blir sur her. Og PLEASE ikke be meg ringe XboX support, de jævla tullingene svarer ALDRI! Endret 24. september 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Darios Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Skjedde meg min launch konsoll og PGR3. Leverte tilbake og fikk pengene igjen. 360 skal jeg ikke ha igjen det re helt sikkert. Er visst ganske vanlig at spill blir ripet opp. Sjekk plata om den har ripete sirkler under. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Skjedde meg min launch konsoll og PGR3. Leverte tilbake og fikk pengene igjen. 360 skal jeg ikke ha igjen det re helt sikkert. Er visst ganske vanlig at spill blir ripet opp. Sjekk plata om den har ripete sirkler under. 9563183[/snapback] LEVERTE DU INN KONSOLLEN!? Ehm, jeg har da ikke fikla på CD-en. Da skal det vel ikke bli riper? Visst XboX'en har laget ripene selv, så blir jeg sur. Ingen riper nei :!: Foff, letta der ja Men når jeg spilte Saints Row, så skjedde det samme, og da sa noen at jeg skulle slette cache? Men hvordan gjør jeg det?? Endret 24. september 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Viss xboxen ødelegger spillene dine eller nekter å godta discen må du bare ringe Xbox Service. Enten du liker det eller ei Endret 24. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har du forsøkt å ta ut disken og restarte maskinen. Dette skjer til stadighet hos meg også. Det er ikke noe feil på disc'ene, men jeg får likevel denne meldingen i de fleste spill. Noen har rapportert at det fungerer bedre når maskinen står horisontalt enn når den står vertikalt, men for meg er problemet det samme uansett... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Viss xboxen ødelegger spillene dine eller nekter å godta discen må du bare ringe Xbox Service. Enten du liker det eller ei 9563211[/snapback] De svarer ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har du prøvd å starte spillet igjen? Jeg opplever det samme en gang i blant, men en restart pleier å fikse det, noen ganger må dvd-rom'en åpnes og lukkes. Diskene mine er ihvertfall helt fine, så jeg mistenker det er svak dvd-rom. Jeg har måttet sende en på reperasjon grunnet dvd-spilleren ikke kunne lese av spillene lenger, trolig har den jeg fikk tilbake samme problemet, og det er vel kun et tidsspørsmål før den også ryker... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) De svarer ikke 9563220[/snapback] Ha litt pågangsmot, de svarer til slutt. Endret 24. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du har vel ikke flyttet på Xbox-en mens den var i gang? Dette er en kjent årsak til at spilldiskene ripes opp mens de står i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har du prøvd å starte spillet igjen? Jeg opplever det samme en gang i blant, men en restart pleier å fikse det, noen ganger må dvd-rom'en åpnes og lukkes. Diskene mine er ihvertfall helt fine, så jeg mistenker det er svak dvd-rom. Jeg har måttet sende en på reperasjon grunnet dvd-spilleren ikke kunne lese av spillene lenger, trolig har den jeg fikk tilbake samme problemet, og det er vel kun et tidsspørsmål før den også ryker... 9563223[/snapback] RYKER? Men jeg har da ikke råd og betale ny xbox! Visst den ryker, så saksøker jeg hele jævla microsoft!!!! Har du forsøkt å ta ut disken og restarte maskinen. Dette skjer til stadighet hos meg også. Det er ikke noe feil på disc'ene, men jeg får likevel denne meldingen i de fleste spill. Noen har rapportert at det fungerer bedre når maskinen står horisontalt enn når den står vertikalt, men for meg er problemet det samme uansett... 9563218[/snapback] Har restarta nå ja. Horisontalt = Rett opp og ned ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 De svarer ikke 9563220[/snapback] Ha litt pågangsmot, de svarer til slutt. 9563230[/snapback] Lett for deg og si. 2 dager jeg ringte og ringte fra de åpna til de stengte. IKKE ET JÆVLA SVAR! Du har vel ikke flyttet på Xbox-en mens den var i gang? Dette er en kjent årsak til at spilldiskene ripes opp mens de står i. 9563232[/snapback] Nei. XboX'en har ALDRI vært rørt når jeg har hatt den på. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Horisontalt = står flatt Problemet er ikke ukjent, mange har rapportert om det, også her på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Horisontalt = står flatt Problemet er ikke ukjent, mange har rapportert om det, også her på forumet. 9563255[/snapback] Ahh, flat ja. Jammen den står jo flatt allerede Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har restarta nå ja. Horisontalt = Rett opp og ned ? 9563242[/snapback] Horisontalt = ----------- Vertikalt = l l l l l l Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har restarta nå ja. Horisontalt = Rett opp og ned ? 9563242[/snapback] Horisontalt = ----------- Vertikalt = l l l l l l 9563272[/snapback] Ok Men den står jo Horisontalt nå da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har du prøvd å starte spillet igjen? Jeg opplever det samme en gang i blant, men en restart pleier å fikse det, noen ganger må dvd-rom'en åpnes og lukkes. Diskene mine er ihvertfall helt fine, så jeg mistenker det er svak dvd-rom. Jeg har måttet sende en på reperasjon grunnet dvd-spilleren ikke kunne lese av spillene lenger, trolig har den jeg fikk tilbake samme problemet, og det er vel kun et tidsspørsmål før den også ryker... 9563223[/snapback] RYKER? Men jeg har da ikke råd og betale ny xbox! Visst den ryker, så saksøker jeg hele jævla microsoft!! 9563242[/snapback] Du reklamerer jo da selfølgelig til butikken. Eller du kan ringe til kundesupport og sende den til reperasjon. Uansett får du tilbaken en maskin som virker uten å betale noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har du prøvd å starte spillet igjen? Jeg opplever det samme en gang i blant, men en restart pleier å fikse det, noen ganger må dvd-rom'en åpnes og lukkes. Diskene mine er ihvertfall helt fine, så jeg mistenker det er svak dvd-rom. Jeg har måttet sende en på reperasjon grunnet dvd-spilleren ikke kunne lese av spillene lenger, trolig har den jeg fikk tilbake samme problemet, og det er vel kun et tidsspørsmål før den også ryker... 9563223[/snapback] RYKER? Men jeg har da ikke råd og betale ny xbox! Visst den ryker, så saksøker jeg hele jævla microsoft!! 9563242[/snapback] Du reklamerer jo da selfølgelig til butikken. Eller du kan ringe til kundesupport og sende den til reperasjon. Uansett får du tilbaken en maskin som virker uten å betale noe som helst. 9563287[/snapback] Aaaaa, daaaaaaaaaaaaså Får vel ta meg en tur ned til elkjøp da Jaja, takker for hjelpen Men si meg, hvordan kan jeg slette Cache? Visst det hjelper, så trenger jeg jo ikke å sende den inn =D Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 De svarer Lett for deg og si. 2 dager jeg ringte og ringte fra de åpna til de stengte. IKKE ET JÆVLA SVAR! Ja det er kanskje det, men når eg hadde trøbbel med min boks var det relativt lett å slippe til de gangene eg ringte Faen folkens, vi skulle hatt en slik slide som USA har der vi kan gå igjennom service prosessen på den måte. Slippe alt dette vaset med utlendinger og gebrokken engelsk etc. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ahh, flat ja. Jammen den står jo flatt allerede 9563261[/snapback] Ok... Da må du nok enten sende den inn eller leve med problemet. Det hjalp som sagt ikke for meg heller, men mange har sagt at det ble bedre etter at de la maskinen horisontalt, så det var verdt å nevne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) De svarer Lett for deg og si. 2 dager jeg ringte og ringte fra de åpna til de stengte. IKKE ET JÆVLA SVAR! Ja det er kanskje det, men når eg hadde trøbbel med min boks var det relativt lett å slippe til de gangene eg ringte Faen folkens, vi skulle hatt en slik slide som USA har der vi kan gå igjennom service prosessen på den måte. Slippe alt dette vaset med utlendinger og gebrokken engelsk etc. 9563307[/snapback] Enig der ja! Ahh, flat ja. Jammen den står jo flatt allerede 9563261[/snapback] Ok... Da må du nok enten sende den inn eller leve med problemet. Det hjalp som sagt ikke for meg heller, men mange har sagt at det ble bedre etter at de la maskinen horisontalt, så det var verdt å nevne. 9563311[/snapback] Okai. Men hvordan skal jeg slette cache? Noen som vet det?? Endret 24. september 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå