Sephiroth Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hei Jeg har fått meg et skjermkort til og har satt dem i SLI. (GF 7800gt x2) Men i alle spill får jeg en grønn stripe som beveger seg på venstre side av skjermen. pluss at det står SLI over den også. Dette er veldig irriterendes når jeg spiller. Så vet noen av dere hvordan jeg fjerner den ? driververson: 162.18 Seph Endret 24. september 2007 av Sephiroth Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Det er noe som heter "Vis GPU fordeling/belastning" ca. Bare å deaktivere den, så slipper du den stripen EDIT: Post nr. 1000 i skjermkort kategorien Endret 24. september 2007 av Intern Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 hmm jeg finner den bare ikke i NV kontrollpanelet.. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Grønne stripen er fordi det ene kortet tar halvparten og det andre tar resten, skjøten er feil innstilt.. Nei fra spøk til sannhet: har det det ikke noe med noe instillinger å gjøre i nvidia controllpanel ? Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 jo men jeg finner den ikke i de nye driverene, de gamle var mye enklere. hmm noen må jo vite dette her. seph Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hadde jeg fortsatt hatt SLi kunne jeg hjulpet deg, men det har jeg ikke lengre. Det skal ligge i kontrollpanelet et sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå