perottol Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hehe, skulle logge meg inn og legge ut "veps på blomst"-bildet mitt for kritikk, og helt på toppen så ser jeg et bilde med akkurat den tittelen. Vel, hiver nå ut bilde til kritikk, slakt og det som værre er. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Synes den delen av i blomsten i venstre hjørnet ødelegger litt. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Enig med Nilsemann ang. den tingen oppe i hjørnet. Men ellers fin skarphet og fine farger. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Dette kunne vært veldig bra, men to ting trekker inntrykket litt ned. Blomsten nede til venstre og det grønne oppe til venstre. Ellers er det bra! Lenke til kommentar
preje Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ja.... et flott bilde dette. Bra skarphet på vepsen, og en fin komp. Minus for lilla blomst i front og "det grønne" der oppe. Synd, for bilde var fint ellers Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Har ikke peil på kritikk og syns du for lite kred for dette glimrende bilde. Bia sitter jo inne i en blomst omkranset med fine blader og noe grønne utenfor der... /L Endret 24. september 2007 av relsafus Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bra makrobilde av veps. Skarpt og fine fargekombinasjoner, dog kanskje litt for sterkt rosa, ville ha redusert fargemetningen på den rosa blomsten og økt fargemetningen for svart og gult. Det grønne området i øvre ve kant trekker ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå