Comprade Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Nikon d70 uten autofokus. Alt annet av "specs" vet jeg ikke. Shoot! EDIT: Kan også nevnes at jeg gjorde det litt lysere i photoshop Endret 24. september 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 EDIT: Kan også nevnes at jeg gjorde det litt lysere i photoshop 9563030[/snapback] Da tror jeg kanskje du burde gjøre det en gang til. Jeg har en rimelig lys skjerm, og på min skjerm er det bildet der kraftig undereksponert (mørkt). Kan du kanskje legge ut originalbildet? Mer kritikk gir jeg ikke før du har lagt ut bildet rett fra kamera.. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Okidok Originalen: Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fortsatt for mørkt, og vepsen er alt for langt unna og for lite fraskilt fra bakgrunnen til at dette var noe særlig bra. Skarpheten var vel heller ikke alt for bra. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 maybe, men jeg fikk ikke til å komme noe nærmere uten at det ble uskarpt. Skylder på skolens kameraer Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 maybe, men jeg fikk ikke til å komme noe nærmere uten at det ble uskarpt. Skylder på skolens kameraer 9564580[/snapback] Det gjør det ikke til et bedre bilde forde.... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Det gjør det ikke dårligere heller Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Litt mørkt og litt langt unna, test med litt cropp og annet. /L Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kunne ha blitt bra, men vepsen er for langt borte og bildet er for mørkt etter min mening. Du må croppe nokså mye for at vepsen skal komme nærmere og oppløsningen blir kanskje for dårlig da. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Enig der, denne er for liten og for mørk til at det er mulig å trylle frem noe av interesse /L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå