Gå til innhold

MessTV (Tv Norge)

Jens viking

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hva slags rettigheter man har på dette søppelet her?

de hadde konk, jeg sendte inn (riktig svar foresten!) 2 tekstmeldinger ettersom den ene aldri kom opp, selv om det ikke var noen som helst kø der. prisen pr tekst. var 20 kr.

så jeg endte opp med å bruke 40 kr, meldingen min kom tydeligvis aldri frem etter at jeg sendte inn, selv om jeg fikk en kvittering for begge 2. jeg sjekka også på minside på netcom.no at jeg ble belasta.

sendte mail til både forbrukerrådet og TvNorge men fikk jaggu aldri svar av noen av dem!

vil til slutt bare si at alle burde boikotte dette søpple programmet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en konkuranse, alt kan skje.

Du er nokk ikke den eneste som føler deg lurt av slikt søppel som både Tv Norge og Tv2 sender.

Tror nokk ikke den klaginga de vill føre frem.

Folk har prøvd på det på direkten før, men de kan sitt fag.

De er dyktige, de tjener jo masse penger på folk som sitter hjemme og tror at de kommer til og vinne masse fete premier :cry:

Jeg har også gått på den smellen før, men vet bedre nå ;)

Boikotte? Jeg er med! :D

Lenke til kommentar

Burde det ikke gå greit å saksøke dem for premien? Hvis de sier at førstemann med riktig svar vinner og alt tyder på (om de ikke juger) at du er den første, skylder de deg en mobil eller hva det nå er de lodder ut. Den første som gidder å kaste bort tid på å kjøre en sånn sak gjør menneskeheten en stor tjeneste. Kanskje man til og med kunne fått Forbrukerrådet eller noe til å kjøre saken så man slapp å stille i retten selv.

Lenke til kommentar
Burde det ikke gå greit å saksøke dem for premien? Hvis de sier at førstemann med riktig svar vinner og alt tyder på (om de ikke juger) at du er den første, skylder de deg en mobil eller hva det nå er de lodder ut. Den første som gidder å kaste bort tid på å kjøre en sånn sak gjør menneskeheten en stor tjeneste. Kanskje man til og med kunne fått Forbrukerrådet eller noe til å kjøre saken så man slapp å stille i retten selv.

9563037[/snapback]

Det kan være mye trafikk, eller menneskelig svikt..

Saksøke dem for ei t-sjorte? jaja :D

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne dere gidder og sende meldinger til slike programmer...Alle vet jo at de kun driver med juks og fanteri....De tar jo en for jævlig pris pr melding for at folk skal vinne noe juggel....Det har jo vært så mye skriverier om disse programmene så folk burde vel ærlig talt skjønne at når de sender en melding til disse programmene så har de rett og slett kastet bort pengene det koster og sende disse meldingene.... :cry:

Lenke til kommentar

Husker før i gode gamle dager da de faktisk hadde seriøse og morsomme diskusjoner.

nå er det bare: Send bla bla til 1900

og de gjentar det igjen og igjen og igjen.

Jeg har vunnet 3 premier totalt fra de. Siste gang jeg vant var vel for 3 år siden. Og da var det faktisk vinnersjanser (førstemann som sendte riktig). Sånn er det ikke nå lengre. Nå skal de bare tjene penger (de får vel provisjon pr.meldng som sendes inn)

Boikott MessTv, det er veldig lett! Bare ikke se på

Endret av kmfdm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...