Gå til innhold

Død pixel på plasmaskjerm.

tunefish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde en vanlig crt med en død pixel nesten midt på skjermen. svart prikk. ufattelig irriterende. og nei, ble ikke vant med den over tid. ble bare mer irriterende. hehe..

men lcd skjermer og slikt kan du jo prøve å fikse. bare gni forsiktig på stedet den døde pixelen er. så kan det hende den fungerer igjen. rare greier.. pass på å ikke ripe opp skjermen da.. :p

Lenke til kommentar
hadde en vanlig crt med en død pixel nesten midt på skjermen. svart prikk. ufattelig irriterende. og nei, ble ikke vant med den over tid. ble bare mer irriterende. hehe..

men lcd skjermer og slikt kan du jo prøve å fikse. bare gni forsiktig på stedet den døde pixelen er. så kan det hende den fungerer igjen. rare greier.. pass på å ikke ripe opp skjermen da.. :p

crt skal ikke ha døde piksler sikkert noe galt med billedrøret

Lenke til kommentar

crt skal ikke ha døde piksler sikkert noe galt med billedrøret

Tja,,jeg har en 19" Targa CRT skjerm med 1stk lilla pixel... Den har

hatt den "pixelfeilen" siden jeg kjøpte den(2,5 år),så tror nok bilderøret

er ok.

Jeg legger kun merke til den av og til,hvis jeg har kun hvit bakgrunn.

Syns ikke den er så plagsom. :)

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe en 42" plasmaskjerm, men det er EN død pixel på den.

Vil man se dette svært tydelig slik at det vil bli et stadig irritasjonsmoment?

I starten vil du nok se den godt. Kanskje for at du ser etter den? Hvis du ser en bra film eller noe vil du nok glemme den. Etter tid glemmer du den helt.. Faren min hadde en LCD skjerm med 3 døds piksler. De var ikke noe problem i lengden. Men i starten var det helt forferdelig.. Og.. Heldigen som har rå til og tenke på og kjøpe en plazmaskjerm... Lykke til med kjøpet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...