tunefish Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vurderer å kjøpe en 42" plasmaskjerm, men det er EN død pixel på den. Vil man se dette svært tydelig slik at det vil bli et stadig irritasjonsmoment? Noen erfaring, kommentarer? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vell mer et irretasjonsmoment i begynnelsen, som du SAKTE venner deg til :wink: Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 de pixlene er så liten at du i grunn ikke skulle merke mye til det med mindre du vet nøyaktig hvor de er for å si det sånn har du flaks hvis det kun er en død pixel der Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det er egentlig rart hvor lite man bryr seg om sånt, min gamle skjerm (CRT fra IBM) hadde en piksel som var lyseblå, og skjermen jeg har nå har noen stygge riper omtrent midt på, men det tenker jeg omtrent aldri over. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 jeg hadde en bærbar med EN lyseblå død pixel. var jævelig irriterenes i førsten men ettervær tenkte jeg ikke over det. Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hadde en vanlig crt med en død pixel nesten midt på skjermen. svart prikk. ufattelig irriterende. og nei, ble ikke vant med den over tid. ble bare mer irriterende. hehe.. men lcd skjermer og slikt kan du jo prøve å fikse. bare gni forsiktig på stedet den døde pixelen er. så kan det hende den fungerer igjen. rare greier.. pass på å ikke ripe opp skjermen da.. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hadde en vanlig crt med en død pixel nesten midt på skjermen. svart prikk. ufattelig irriterende. og nei, ble ikke vant med den over tid. ble bare mer irriterende. hehe.. men lcd skjermer og slikt kan du jo prøve å fikse. bare gni forsiktig på stedet den døde pixelen er. så kan det hende den fungerer igjen. rare greier.. pass på å ikke ripe opp skjermen da.. crt skal ikke ha døde piksler sikkert noe galt med billedrøret Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 crt skal ikke ha døde piksler sikkert noe galt med billedrøret Tja,,jeg har en 19" Targa CRT skjerm med 1stk lilla pixel... Den har hatt den "pixelfeilen" siden jeg kjøpte den(2,5 år),så tror nok bilderøret er ok. Jeg legger kun merke til den av og til,hvis jeg har kun hvit bakgrunn. Syns ikke den er så plagsom. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vurderer å kjøpe en 42" plasmaskjerm, men det er EN død pixel på den.Vil man se dette svært tydelig slik at det vil bli et stadig irritasjonsmoment? I starten vil du nok se den godt. Kanskje for at du ser etter den? Hvis du ser en bra film eller noe vil du nok glemme den. Etter tid glemmer du den helt.. Faren min hadde en LCD skjerm med 3 døds piksler. De var ikke noe problem i lengden. Men i starten var det helt forferdelig.. Og.. Heldigen som har rå til og tenke på og kjøpe en plazmaskjerm... Lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvilket fabrikat plasma er det snakk om? Er det en ny skjerm til full pris? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Har en strek midt på skjermen som viser alle regnbuens farger hvis jeg ser på den, men er blitt vant til det, og ungår lyse bakgrunner Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det har vel veldig mye å si hvor på skjermen den pixelen er, og hvordan farge den har. viss den er svart og på kanten er det ikke nøye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå