Steina Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nå var alt egentlig en kødd. Hadde ikke oppe vinduene noe lenge. Opnet bare masse netshop vinduer i Opera for så å ta opp det vinduet hvor man kan velge automatisk oppdatering. Lukket alle vinduene med en gang jeg hadde tatt screen shot. Skulle bare se reaksjonen til folk her på forumet.9579025[/snapback] Dårlig unnskyldning! Men en dårlig unnskyldning er bedre enn ingen unnskyldning Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nå var alt egentlig en kødd. Hadde ikke oppe vinduene noe lenge. Opnet bare masse netshop vinduer i Opera for så å ta opp det vinduet hvor man kan velge automatisk oppdatering. Lukket alle vinduene med en gang jeg hadde tatt screen shot. Skulle bare se reaksjonen til folk her på forumet.9579025[/snapback] Dårlig unnskyldning! Men en dårlig unnskyldning er bedre enn ingen unnskyldning 9579785[/snapback] Har ingen bevis så kan ikke bevise at unnskyldningen min er sann. Jaja. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jaja, helt greit. Men jeg kan egentlig nesten garantere at enkelte sitter sånn for å ødelegge for andre. Din spøk kunne gitt den idéen til andre også, som synes det er kult å ødelegge for andre. Men jeg gir nå faen. Skal ikke starte noen krangel. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Og nå er pakken pakket og klar så da er det bare å vente et par dager. Meget fornøyd med dette timesalget og skjønner ikke hva folk klager etter . Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Og nå er pakken pakket og klar så da er det bare å vente et par dager. 9579874[/snapback] Det er i slike høve det er fint å jobbe nede ved Torp flyplass - berre å ta ein tur rett opp i lia for å hente varer både frå Netshop og Komplett. Så HX620W-en eg bestilte i går står på pulten og berre ventar til eg er ferdig på jobb. (Sjokoladen eg fekk med var god den og! ) Endret 26. september 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) uansett til alle sytinga er jeg strålende fornøyd med gårsdagen pakken er på vei med ett par oze minnebrikker ett asus hovedkort (ikke på timessalget) og en cpu kjøler Fikk besjed av netshop enkelt og greit at jeg ikke kunne betale med kort. Uansett sparte jeg noen kroner og gleder meg til å få det nye hovedkortet. Da er det bare å skaffe seg en core2 og få tatt ut den gamle pentium 4 stakaren som står i ^^ Ser for meg en forykende og gledelig høst Takker netshop for det litt synd det med serverproblemene, men med 2 episoder av csi og litt nyheter og vær som kom da alt seg på plass til slutt =) blir vell gjort noe tiltak til neste gang =) Endret 26. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Sender de alle varene i en ordre samtidig uansett? Jeg vil ha hardiskene mine nå, uansett om viftene ikke er på lager. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Sender de alle varene i en ordre samtidig uansett? Jeg vil ha hardiskene mine nå, uansett om viftene ikke er på lager. 9579954[/snapback] send en mail =) Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Og nå er pakken pakket og klar så da er det bare å vente et par dager. 9579874[/snapback] Det er i slike høve det er fint å jobbe nede ved Torp flyplass - berre å ta ein tur rett opp i lia for å hente varer både frå Netshop og Komplett. Så HX620W-en eg bestilte i går står på pulten og berre ventar til eg er ferdig på jobb. (Sjokoladen eg fekk med var god den og! ) 9579892[/snapback] Sjokolade??! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Og nå er pakken pakket og klar så da er det bare å vente et par dager. 9579874[/snapback] Det er i slike høve det er fint å jobbe nede ved Torp flyplass - berre å ta ein tur rett opp i lia for å hente varer både frå Netshop og Komplett. Så HX620W-en eg bestilte i går står på pulten og berre ventar til eg er ferdig på jobb. (Sjokoladen eg fekk med var god den og! ) 9579892[/snapback] Sjokolade??! 9580679[/snapback] de sender drops nå Gleder meg til å få de... de er naMMMMMMMMMMMMMMMMM med stor M Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Og nå er pakken pakket og klar så da er det bare å vente et par dager. 9579874[/snapback] Det er i slike høve det er fint å jobbe nede ved Torp flyplass - berre å ta ein tur rett opp i lia for å hente varer både frå Netshop og Komplett. Så HX620W-en eg bestilte i går står på pulten og berre ventar til eg er ferdig på jobb. (Sjokoladen eg fekk med var god den og! ) 9579892[/snapback] Sjokolade??! 9580679[/snapback] de sender drops nå Gleder meg til å få de... de er naMMMMMMMMMMMMMMMMM med stor M 9580693[/snapback] Neei!! Vil ha sjokolade.. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kan bekrefte at det er sjokolade med små smartiser i som nå deles ut, sjokoladen jeg fikk sist uke var MYE bedre enn fruktsmartisene de har hatt en stund Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Likte heller ikke dropsa, var noe kliss, bedre med sjokolade ja. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Kremt Ja frukt dropps saken var grusom, måtte faktisk kaste dem. Genialt at jeg fikk mulighet til å stikke dette inn et sted edit Sikkert noen som nevner snart at det bare er å stikke innom butikken om man er så j.. glad i sjokoladet. Ikke poenget, poenget er at det er bonus og bli overasket med en sjokoladet Endret 26. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Må si jeg ble særdeles skuffet nå når jeg gikk inn for å sjekke min ordre. Varen er ikke ventet på lager før den 01.10.07 :| Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Min er alt på vei, så da har jeg hdd mine i løpet av morgendagen en gang hvis jeg her heldig Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Må si jeg ble særdeles skuffet nå når jeg gikk inn for å sjekke min ordre. Varen er ikke ventet på lager før den 01.10.07 :| 9581183[/snapback] Hehe...du får det til og høres ut som en evighet jo...Er faktisk kun 5 dager til da...ikke så mye og være skuffet over det da.... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er det vel.. tenkte jeg kunne ha dette klart til vi fikk gjester i helgen.. nå er jeg heldig om jeg klarer å ha det klart til neste helg. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ordrestatus: Plukkliste Damn da får jeg vel ikke pakka før neste uke. Men jeg er vant til å vete så det går nok bra.. Med det samme så må jeg nesten rose Netshop for sitt lille stunt ! Kult om det kommer samme greiene i fremtiden, da vil jeg nok helt sikkert følge med hele tiden og ende opp med en god del mere varer om jeg trenger eller avslaget i prsen er så mye at jeg kjøper Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er det vel.. tenkte jeg kunne ha dette klart til vi fikk gjester i helgen.. nå er jeg heldig om jeg klarer å ha det klart til neste helg. 9581237[/snapback] Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves vettø..... Man skal heller ikke sitte ved pc`n når man har gjester da....hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå