Oeverby Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei igjen. DA var siste side ute, ser noen (bl.a. Dr.Ittsekk) har lagt liste med siste tilbud. Den er nok lengre enn det som står i tråden der. =D Nå er det derimot natta for oss. Tilbudene ligger imidlertid ute til kl 00.00, så det er håp for at dere som sliter nå skal få lagt inn deres ordre =D Vil bare takke alle for oppmerksomheten og tilbakemeldingene i dag =D Ha en strålende natt folkens. Hilsen oss på NetShop.no ps: sorry for 1337 posten, jeg måtte bare Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Klart et PR-stunt fra netshop, men det jeg syntes var fint, var at de hørte på oss. Fler enn meg som fikk noe de virkelig ønsket seg? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Er netshop fornøyd med dagen da? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Nå har jeg ikke sjangs til å komme inn Har dere andre fått lagt sammen ordrene deres? mine har ikke det. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Forresten, det keysonic tastaturet er BARE selvlysende, ikke noe led på?? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Nei det ble ikke noe for meg, syntes skjermkortet var for høyt priset ifht SHG som var 20 kroner dyrere, med vifte eller ei. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 De la ut hele dagens liste, så det er vel bare å bestille 9574998[/snapback] hele dagens liste? hva hvor? 9575009[/snapback] my bad, stor liste, men langt fra hele Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Mitt store ønske er at de kjører en slik timestilbud på en lørdag slik at det er lettere å være med fra starten av. Ikke alle som er hjemme og har pc som arbeidsverktøy på jobben 9575110[/snapback] Haha. sikkert en god del flere som kommer til å delta da... Da trur jeg netshop burde vurdere litt bedre server/linja til serveren så den takler trafikken Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Klart et PR-stunt fra netshop, men det jeg syntes var fint, var at de hørte på oss. Fler enn meg som fikk noe de virkelig ønsket seg? 9575129[/snapback] Vell, det er ikke så skjeldent at de har det, og selvsagt er det gøy når de først setter i gang Har faktisk ikke opplevd at komplott.no har hatt så frie tøyler. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det jeg er mest imponert over etter dette salget er rabatten på ALLE hodetelefoner/plugger. Synd at jeg har brukt så mye penger i det siste, bl.a på nytt stereoanlegg. DT-770 PRO frister. =( Synes det var litt leit at vi ikke så tilbud på mp3-spillere med god lagringsplass. Hadde passet så perfekt sammen med de andre tilbudene, og at jeg "trenger" en. =| Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Klart et PR-stunt fra netshop, men det jeg syntes var fint, var at de hørte på oss. Fler enn meg som fikk noe de virkelig ønsket seg? 9575129[/snapback] Jepp, fikk Q6600 så jeg er strålende fornøyd. Nå er det bare å vente til X38-kortene når butikkene. Tjoho! Og takk til Netshop for et strålende opplegg. Endte faktisk opp med at jeg satt her hele dagen i stedet for å dra på ex.phil-forelesning. Jajamensann Endret 25. september 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Vil bare takke alle for oppmerksomheten og tilbakemeldingene i dag =D 9575128[/snapback] Sjølv takk! Eg håpar det vert mange fleire slike dagar i tida framover. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Mitt store ønske er at de kjører en slik timestilbud på en lørdag slik at det er lettere å være med fra starten av. Ikke alle som er hjemme og har pc som arbeidsverktøy på jobben 9575110[/snapback] Støttes! Mistet mange timer med tilbud i dag pga jobb Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 For en tråd... Tilbudene er da ikke så supre, men for all del tingene de har tilbud på er fine. 9575050[/snapback] er jo noen gullkorn iblandt. f.eks RZ1710 X-Road Bilnavigering, V8 Cpu-kjøler , Tastatur Sort ACK-715EL, Radeon X1950 Pro og noen lcd tv skjermer. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 En gang vær andre måned hadde vært noe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tar dere ett til når jeg har fått lønn eller? Lenke til kommentar
repaguy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 flott at tilbudene ligger ute, men hjelper lite, når man ikke kommer inn på siden i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Takk til Netshop for nok en underholdende dag med å følge med her + timetilbudene. Fikk også ordnet meg noe varer, ønskene mine ble oppfyllt faktisk så de er bestillt. Ergo Socket 939 X2 4200+ og 2GB med DDR RAM (er de som ligger på siste timene tilbudet nå). Så blir det litt lengre til en stor oppgradering. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Heh der tryna sida helt.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Denne tråden var det mange som leste!! Bare meg som ikke får opp Netshop sine sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå