Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du må være spenna gæern - hva skal du med en printer der det koster > 2500,- for et toner-sett? da kan man jo like godt kjøpe en ny printer når man er tom for farge.

9570865[/snapback]

whaaat :ohmy:

er all toner så dyrt?

9570874[/snapback]

Nei, all toner er ikke så dyrt - men HP er well known for å ha sinnsvakt dyre tonersett.

Lenke til kommentar
Nei, all toner er ikke så dyrt - men HP er well known for å ha sinnsvakt dyre tonersett.

9570886[/snapback]

da skipper jeg den gitt og heller finner ut hva annet som er brukbart

Synes ikke det er helt explosive priser akkurat, de er billige til å være netshop.. Men corsair HX620W koster jo 100kr mer enn på SHG.. Og nå er den på tilbud.. (!)

9570917[/snapback]

For shg er jo så utroolig lette å ha med å gjøre :ermm:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Til dykk som har vore med på dette før: Er det vanleg at nokre/alle varer som har vore oppe til timessal kjem opp att seinare på dagen/kvelden? Eg går og siklar litt på Corsair HX620, men ventar og på eit eventuelt tilbod på SyncMaster 226CW - og det er neppe aktuelt for meg å kjøpe båe delar på ein gong...

Nokon erfaringar med dette?

Lenke til kommentar
Ønsker meg en av disse til en rimelig pris, men er vel heller tvilsomt om de finnes i Netshops sortiment: http://gizmodo.com/gadgets/atomic-fun/tita...uded-303255.php

;)

9570676[/snapback]

Ja, virker greit, slipper ihvertfall plagsomme selgere, og den slags når det første de får øye på er en slik en i bakgården :dribble:

Men on top:

Netshop, hvis dere klarer en e6750 <1000 så tror jeg må samle sammen litt penger!

(drømmer) :blush:

Lenke til kommentar
Trenger en liten uppgrade på min maskin jeg også, forlenge levetiden før en større oppgradering. Så må vel dytte ut ett par ønsker jeg også *krysse fingre*

26982 - AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2 Ghz OEM

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=52212

Evt, Hvor mye prosent ca vil  en Opteron 180 eller 185 trøkke i spill, bildebehandnlig, multimedia etc enn en X2 4200+ (btw, sorry for litt off-topic spørsmål, send gjerne PM). Kjører vannkjøling med trippe 120mm radiator, så varme burde ikke være noe problem?

23983 - OCZ 2048MB Dual Channel Platinum XTC

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=42808

*krysser fortsatt fingre for snille Netshop* :)

9570577[/snapback]

Er vel uforholdsmessig dyrt å oppgradere 939 socket. Prisen på det du nevner er kr.2000,- Går du i stedet for AM2 socket, kan du få; Athlon 64 X2 Dual-core 2,3 Ghz (69W i motsettning til "din" 89W), 2GB-Kit 667Mhz ram, og hovedkort med VGA/DVI-D/HDMI og Firewire, SATA2 etc. Alt sammen for rundt kr.1700,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...