L4r5 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 man har vel 14 dagers angrefrist på det her å? 9569643[/snapback] Det har man bestandig som privatperson Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 GA-P35-DQ6 er i hvert fall billigst i landet nå.. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 man har vel 14 dagers angrefrist på det her å? 9569643[/snapback] Det har man bestandig som privatperson 9569646[/snapback] Da er det vel ikke noe fare for å ombestemme seg etter at man har bestilt det? : p Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Synes ikke dette er noen imponerende tilbud egentlig. Billigere enn Netshop sine vanlige priser, men Amentio ligger jo nesten på dette nivået året rundt.... Men marginene til Netshop er vel små nok som de er....? 9569642[/snapback] Det blir litt sært å klage når man får markedets laveste priser på de produktene vi ber om. Lenke til kommentar
bmwkurt Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 ønsker Benq projektor helst BenQ MP721C minnebrikker Kingston 1024MB 667MHz DDR2 PC5300 ECC REG Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Webkameraet var jo meget prisdyktig. Lenke til kommentar
Tobinor Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hva med 80 GB iPod classic? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 22" LCD, Samsung eller LG. Noen som vet om det går ann å gi tilbud på OS type vista? Eller er der en fastsatt pris? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 fy så tregt... tok meg en halvtime å handle inn geil minnebrikkene... men jeje litt billigere er bare greit kunne egentlig fått dem billigere fra jobben :O Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvor skal man skrive at det er timessalg? Så alt sendes i en pakke/samme frakt. Fant ikke noe når jeg prøvde ista. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Synes ikke dette er noen imponerende tilbud egentlig. Billigere enn Netshop sine vanlige priser, men Amentio ligger jo nesten på dette nivået året rundt.... Men marginene til Netshop er vel små nok som de er....? 9569642[/snapback] Det blir litt sært å klage når man får markedets laveste priser på de produktene vi ber om. 9569657[/snapback] Man skal ikke klage nei, men ha tunga litt rett i munnen. Som jeg viste til i min forrige post var webcam-pakken i kl 10 tilbudet ikke markedets laveste pris. Den var nedsatt fra 295 til 195, mens Stretto selger den til 95. Men da skal det også sies at i henhold til prisguiden er Gigabyte hovedkortet 150 under laveste markedspris. Så alt i alt er dette nok totalt et kjempebra tiltak både for oss kunder og for Netshop (som siste supertorsdag). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Da er det vel ikke noe fare for å ombestemme seg etter at man har bestilt det? : p 9569654[/snapback] nja... Du må jo betale frakta om du benytter deg av angrefristen da Lenke til kommentar
Triceratops Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Synes ikke dette er noen imponerende tilbud egentlig. Billigere enn Netshop sine vanlige priser, men Amentio ligger jo nesten på dette nivået året rundt.... Men marginene til Netshop er vel små nok som de er....? 9569642[/snapback] Det blir litt sært å klage når man får markedets laveste priser på de produktene vi ber om. 9569657[/snapback] Der hadde vi tankepolitiet ja Det jeg mener å si er at ikke alt er så fryktelig billig, noen av Netshop sine "eksplosive" priser finner man jo alt andre steder. Men noen gode tilbud er det absolutt og honnør til Netshop for å høre på forumbrukerne til tider. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Synes ikke dette er noen imponerende tilbud egentlig. Billigere enn Netshop sine vanlige priser, men Amentio ligger jo nesten på dette nivået året rundt.... Men marginene til Netshop er vel små nok som de er....? 9569642[/snapback] Det blir litt sært å klage når man får markedets laveste priser på de produktene vi ber om. 9569657[/snapback] Enig med du, i tillegg vil jeg påstå utfra de erfaringer man har her på forumet at man får mer service hos Netshop enn hos Amentio, så selv om man kan på dette tilbudet få varer som er 50-100 kroner dyrere, så ville jeg heller handlet hos Netshop. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Synes ikke dette er noen imponerende tilbud egentlig. Billigere enn Netshop sine vanlige priser, men Amentio ligger jo nesten på dette nivået året rundt.... Men marginene til Netshop er vel små nok som de er....? 9569642[/snapback] Det blir litt sært å klage når man får markedets laveste priser på de produktene vi ber om. 9569657[/snapback] Enig med du, i tillegg vil jeg påstå utfra de erfaringer man har her på forumet at man får mer service hos Netshop enn hos Amentio, så selv om man kan på dette tilbudet få varer som er 50-100 kroner dyrere, så ville jeg heller handlet hos Netshop. 9569743[/snapback] I tillegg så Netshop tingene (f.eks minnebrikkene) inne på lager, noe ikke Amentio har... Jeg skulle ønske at varene kunne hentes hos Netshop i Oslo. Lenke til kommentar
pesaroso Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det minnet virket veldig bra, noen som vet noe om det er noe å samle på? Har aldri hørt om merket "Geil" før.. =/ Takk =) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hah - prisene så langt er verken spesielt gode, og det finnes flere konkurenter som selger det samme biligere. 9569523[/snapback] Du kan nok sikkert finne enkeltvarer enda billigere,men da forutsetter det at du skal ha kunn en enkelt tin om ikke det så må du jo legge til frakt + oppkrav for hver enkelt ting du finner hos forskjellige forhandlere,menst du her får en frakt på alt. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hvor kan man skrive inn sine ønsker og drømeprodukter nå da, forrige gangen så det jo ut som de leste her på forumet og kom frem med produktene etterhvert ønskene ble lagt ut! i alle fall,,, "here goes" ønskeliste: et 8800 gts/gtx med 640mb til meget god pris,- ekstern HD med esata ---------"---------- en Intel Core 2 Quad alla Q6600 til god pris,- Får komme tilbake med mere ønsker! drømmer meg bort allerede! Endret 25. september 2007 av killabie Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det minnet virket veldig bra, noen som vet noe om det er noe å samle på? Har aldri hørt om merket "Geil" før.. =/ 9569764[/snapback] Har du aldri hørt om GEIL før, har du nok heller ikke brukt for akuratt disse Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Sikkert brae de, men ikke så mye billigere enn psdata.no som selger dem for 665kr. http://psdata.no/ps.asp?it=129240&mlevel=150206 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå