plex- Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen som vet hvor lenge kundesupporten til Netshop har åpent på en fredag? (Så etter info på siden dems, men er vist blitt blind) Var da forferdelig opptatt folk er av ekstra tingene de får med istedet for varene de faktisk har bestilt :-) Stakkars netshop som forventes å vite hvem som liker lion, pastiller eller smarties. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 De har hvert fall ikke stengt enda Lenke til kommentar
plex- Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 De har hvert fall ikke stengt enda 9641854[/snapback] Fortsatt? ;-) Sier ihvertfall ikke noe om at det er stengt, men bare ringer og ringer og ringer.. la på etter en halvtimes tid sist. Se om det går bedre nå (bare 10 min sålangt). Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Da var pakken min kommet i hus Fikk med god sjokolade og skritteller Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Vel! Vi ser i økende grad at flere poster går OT her. Dagene for denne tråden er talte, siste frist for posting er den 06.10, kl. 24.00, og deretter kommer låsen på plass. Mvh Jarmo Endret 5. oktober 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vel! Vi ser i økende grad at flere poster går OT her.Dagene for denne tråden er talte, siste frist for posting er den 06.10, kl. 24.00, og deretter kommer låsen på plass. Mvh Jarmo 9645052[/snapback] Mulig det bare er meg. Men jeg har virkelig problemer med å forstå hvorfor folk ikke skal få lov til videre prate løst om utstyret de har kjøpt og fått fra Netshop selv om denne explosive handledagen er over. Håper du kan gi meg et godt svar på det. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Merkelige greier. Håper bare Netshop klarer å bruke like mye tid på kundeservice som de tydeligvis har brukt på denne tråden. Og at de neste gang har en server som takler pågangen... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Samt at Netshop må legge opp en sak som heter "Send meg varsel på e-post før superdager!" Som man kan melde seg på, akkurat som ukens tilbud. Det burde vel ikke være så vanskelig å få til? Endret 6. oktober 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Håper du kan gi meg et godt svar på det. 9645243[/snapback] Jepp Denne tråden har utviklet seg til å bli en "chattetråd" uten noe mer utfyllende relevans til topicen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er mitt innlegg relevant da Jarmo? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Er mitt innlegg relevant da Jarmo? 9649513[/snapback] I forhold til topicen og første posten, Nja?.. Men jeg tar ditt poeng. Mvh ps. topicen fixed og livet går videre.. Edit:edit.. Endret 6. oktober 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Flere enn meg som ikke fikk noe i pakken?` Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg fikk bare en sjokolade, men jeg var mest opptatt av det andre i pakken.. hehe Jeg gleder meg til neste gang, må bare begynne å spare penger. Skal sette sammen en server i jula, og trenger litt goodies til denne. Mange stooooore disker, shempel. Men, jeg har nå fått det jeg trengte til denne runden, så da er det greit. Sjokoladen var knall, jeg er fan av hval! Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Flere enn meg som ikke fikk noe i pakken?` 9649774[/snapback] Jeg fikk heller ingenting ekstra, men det var nok fordi de bare la gråpapir direkte rundt hodetelefon-boksen Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 fikk et icemat headset som bare var lyd på ene øret. sendte mail om problemet netshop sender et nytt og jeg sender tilbake når jeg får pakka Super service Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Flere enn meg som ikke fikk noe i pakken?` 9649774[/snapback] Jeg bestilte ikke når det var slik tilbud ting, men fikk en bærbar PC på torsdag.. Fikk en hval sjokolade Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Sukkervarer er jo kjent blant heavy PC brukerer, siden de ofte knuger hodet hele dagen på utfordringer. Ingen som har mottatt en boks Cola i pakken ennå? *fres*... nei..*fnis* Endret 6. oktober 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Da har jeg endelig fått pakka i hus Hval sjokolade med nonstop (eller noe i den duren) Og skrittteler.. noe flat etter at den ble pakka nederst i pakken Noen som har erfaringer fra v8 kjøleren som kosta 99kr, denne var enorm stor i forhold til det jeg trodde... er denne bedre en artic cooler store kjøler (som ikke koster rundt 200spenn)? Tenkte å kanskje sette den inn i dag og klokke min p4 630 over 3,6ghz som jeg har nå (kjøleren kjører så vidt og den ligger rundt 50-60grader, jeg får feilmld om at vifta er sund fordi den går så tregt ) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 bump... ingen som har testa ut v8 kjøleren? Det var en del som kjøpte den som skrev i denne posten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå