Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)

Anbefalte innlegg

Se her ja. Eksplosiv tirsdag førte til eksplosiv kundepågang som igjen førte til eksplosivt mange ufornøyde kunder.

9624496[/snapback]

Vil heller si at det fører til mange ubeslutsomme kunder som igjen fører til mye ekstra arbeid for nettbutikken.

Ellers er ordet misfornøyd.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se her ja. Eksplosiv tirsdag førte til eksplosiv kundepågang som igjen førte til eksplosivt mange ufornøyde kunder.

9624496[/snapback]

Vil heller si at det fører til mange ubeslutsomme kunder som igjen fører til mye ekstra arbeid for nettbutikken.

Ellers er ordet misfornøyd.

9624976[/snapback]

Takk for korrigering. Skritteller, sjokolade og ordbok er på vei i posten.

Lenke til kommentar

9624496[/snapback]

Hva ellers..... det er jo Netshop ;)

9624611[/snapback]

Hva hadde dere forventet?

Når så dere sist at alle var fornøyde uansett hvilken nettbutikk det dreier seg om :ermm:

Dessuten er vel de fleste klager fra folk som forventer eksklusive service,med bla sammenslåing av ordre med tilbudsvarer og vanelige ordrer og fra folk som ikke engang gidder ta en tlf for å få endringer utført :whistle:

Lenke til kommentar
Det burde være aldersgrense for å poste på dette forumet. Makan til syting og mangel på livserfaring fra enkelte her. Det er ikke alt som går på skinner. Lev med det!

9626815[/snapback]

"for å poste på dette forumet må du ha livserfaring"?

Jeg fikk forsåvidt god service via e-mail i dag, vi ble enige om å fjerne mine hodetelefoner med 30% avslag som ikke hadde kommet inn, og så sender de resten av varene til Valhall på The eXperience. Litt trist å ikke ha hodetelefoner, men det får vel heller gå.

Lenke til kommentar
Jeg forventer ingen ting av Netshop, og handler derfor svært svært sjeldent der. Jeg er bare her for å hive litt mer bensin på bålet som andre her allerede har laget og tent på.

9626899[/snapback]

Javel,du er altså her bare for å prate "negativt" om et firma du ikke kjenner noe særlig til ??

Blir jo veldig seriøst da :whistle:

Lenke til kommentar
Det burde være aldersgrense for å poste på dette forumet. Makan til syting og mangel på livserfaring fra enkelte her. Det er ikke alt som går på skinner. Lev med det!

9626815[/snapback]

Jeg fikk forsåvidt god service via e-mail i dag, vi ble enige om å fjerne mine hodetelefoner med 30% avslag som ikke hadde kommet inn, og så sender de resten av varene til Valhall på The eXperience. Litt trist å ikke ha hodetelefoner, men det får vel heller gå.

9626915[/snapback]

Synes det er kjempebra av Netshop å fikse sending av varen til The eXperience!

Lenke til kommentar

tja..kjøpte mye hos netshop og kommer fortsatt å kjøpe hos dem..ikke fått noen problemer endå og siden de hat fått seg en butikk i oslo er det meget lettvind i tillegg å hente varene selv eller returnere . har generelt lite problemer med nettbutikker og ikke opplevd noen stor krøll hos en eneste.,, bestillte en keybord nå på XD.no , forhåndsbetalte og 3 dager senere hentet jeg den på postkontor.. hva skal en klage på sånt

Lenke til kommentar

er godt fornøyd med antec kabinettet og noctua kjøleren jeg fikk fra dem.. antec kabinettet må være det smarteste som er laget på denne siden av eden!

på den annen side.. vanlig oppkravs pakke via posten er TREGT!

tok en uke hit til tromsø..

fra feks stretto kommer tingene på døra og det tar bare 3-4 dager.. men det er jo postens problem og ikke netshop ;)

MrM

Lenke til kommentar

da har jeg fått henta den siste pakka mi også :)

5 x 500GB Samsung disker

4 x 120mm Noctua vifter

Fikk med enda en skritteller og en Hval rissjokolade :)

Da er den nye serveren komplett (HW wise) .. Da er det bare å følge med på worklog som starter straks. Skal bygge tre kabinett inspirert av Mozart TX :cool:

Lenke til kommentar

9626815[/snapback]

9626915[/snapback]

Synes det er kjempebra av Netshop å fikse sending av varen til The eXperience!

9627908[/snapback]

Enig, de frakter det til og med gratis, men det gjenstår og se om de har fått det enda, går bort om 3 minutter når det åpner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...