Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)

Anbefalte innlegg

Nei, det er en du får med gratis når du kjøper stuff fra netshop :p

9606867[/snapback]

jeg hadde blitt sur om jeg fikk masse stuff som ikke fungerer da :p altså tror ikke du hadde vært så bli viss du fikk ett sundt krus vær gang du kjøpte en film på elkjøp heller :p hehe...

uansett skritteller er morsomt påfunn og håper jeg får en også ^^

Den jeg fikk fra jobben før jul var kjedlig og simpel, regna ikke kilometer eller kalorier... bare skritt :(

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det andre enn meg som har fått feile molex kontakter?

De kom ikkja akkuratt i noe retial pakkning - og inneholdt ikkje 10 stk hannkjønn .. men 7 stk hannkjønn og 3 stk hunnkjønn...?!

Sender de en mail, og regner med det ordner seg - men eg er litt nyskjerrig på om andre har fått feil også?

Lenke til kommentar
Faen, Netshop klarte vist ikke sende hardiskene i forveien, ringer de i morgen for å be de om å sende de med en gang, og til en annen adresse, siden jeg drar på The Experience på onsdag.

Dårlig av Netshop,  min oppfatning av dem har sunket.

9609406[/snapback]

De kan ikke det om det er oppkrav!

alt fra supertirsdag ble sendt som oppkrav! derfor må du finne deg i å vente...

Du kan si at du vill ha det på lanet ;) de skal vell være tilstede og kjører budbil imellom ;)

Lenke til kommentar
Faen, Netshop klarte vist ikke sende hardiskene i forveien, ringer de i morgen for å be de om å sende de med en gang, og til en annen adresse, siden jeg drar på The Experience på onsdag.

Dårlig av Netshop,  min oppfatning av dem har sunket.

9609406[/snapback]

Her får du en vare til en meget lav pris, også mener du da at "oppfatningen av dem har sunket" ?

Kan ikke forvente både i pose og sekk.

Både lave priser og rask levering.

De ansetter nok ikke 20 menn ekstra for hver gang de har sånn superdag akkurat. :p

Lenke til kommentar

Dvs at pakken ligger i tromsø, evt er sendt videre til et postkontor i nærheten av deg, men ikke blitt registrert inn der enda.

Nå vet ikke jeg hvor du bor i forhold til omlastingssentralen, men du kan nok regne med å få pakken i løpet av en dag eller to.

Edit: Morgan Kane er ikke den eneste som er rask på avtrekkeren vet du garegaupa :p

Endret av lain
Lenke til kommentar

Pakkene hamnar fyrst på ein omlastingsterminal før dei vert frakta ut til dei enkelte postkontora. Så no kjem det i grunnen berre an på kor effektiv terminalen i Tromsø er. (For di skuld håpar eg at dei er meir effektive enn den på Stokke... ;))

REDIGERT: lain slo meg på målstreken. :)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Står under pakkesporing:

01.10.07  12.29  REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL  9016 TROMSØ

Hva vil det si?

9612402[/snapback]

Kommet til postsentralen på Langnes, så går den videre ut til ditt lokale postkontor. Enten i løpet av dagen eller neste dag om det er like raskt som det går bortover til posten i Tromsdalen.

Lenke til kommentar
Står under pakkesporing:

01.10.07  12.29  REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL  9016 TROMSØ

Hva vil det si?

9612402[/snapback]

Kommet til postsentralen på Langnes, så går den videre ut til ditt lokale postkontor. Enten i løpet av dagen eller neste dag om det er like raskt som det går bortover til posten i Tromsdalen.

9612568[/snapback]

Kan jeg hente pakken på lagnes?

Lenke til kommentar

jeg sendte mail til netshop om torsdagen om de kunne gjøre om hovedkortet mitt som jeg bestilte ved siden av. Og gjett hva som sjedde, joda... de ignorerte eposten min og sendte pakken med hovedkortet jeg først bestile tirsdag :(

jaja... :ph34r:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Nei, det er ikke normalt mulig å hente en pakke på omlastingsterminalen. Du må vente til den kommer til ditt postkontor.

9612622[/snapback]

Jeg har fått hentet post på en omlastningsterminal i oslo.. Var bare gå inn viste legg, så ordnet det seg. Så man kan alltids prøve :)

Hvis pakke er i oppkrav, så kan man nok glemme det.. Vil ikke tro de har betalings terminaler / kan ta imot penger der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...