WheelMan Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Post nr 2000? Damn you oblivion!! Endret 29. september 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Den fikk dessverre jeg . Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Min pakke er ankommet 3 dager med servicepakke er ny rekord hit til meg ! Sliter litt med å skrive, er større taster og litt annent opsett på det nye tastaturet. Tar vel bare noen dager å lære seg kjenner jeg meg selv rett Fikk 1 stk Hval sjokolade med "nonstop" med i pakken den smakte godt ! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Jeg vil også ha sjokolade Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg vil også ha sjokolade 9599423[/snapback] Når jeg tenker meg om, så har jeg en Lionsjokolade liggende i skapet, som det står Netshop på , tror jeg glemte og spise den Lyst på? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Svarte skulle bestille Ruter fra Netshop men de haddet ikke usb adapteret til giga d-link ruteren inne (d-link 410 funker ikke på get). Da blir det nok lang venteid å null sjokolade (komplotto ) Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Da har jeg akkurat vært å henta pakka mi på posten 2GB Geil Ultra Fikk med Hval sjokolade og skritteller, som egentlig er en morsom kombinasjon å sende :!: Men lurer på en ting. Jeg venter på en pakke til fra Netshop, og det har stått GRØNN leveringsdato i 3 dager nå, men den har blitt flyttet hver dag, til neste dag. Noen som har noe liknende på gang. Venter på 5 x 500gb Samsung og 4 x Vifter. Alt skal være på lager iflg netshop.no Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Da har jeg akkurat vært å henta pakka mi på posten 2GB Geil Ultra Husk å justere volten i BIOS, (min.) opp til 2,1v. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) ok, skal hive inn brikkene nå tenkte jeg Takk for tipset Edit: Det står forøvrig på pakka også. Men skal ikke AUTO innstillinger i Bios fikse det? Endret 29. september 2007 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg fikk mitt Logitech deNovo tastatur i går fredag kl 8 på morgenen. Grei nok leveringstid. Da pakken bare bestod av tastaturesken og grått innpakningspapir så fikk jeg ikke med noe snop Men som forventa egentlig. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Husker for en stund tilbake at det ble opprettet en tråd om hvorvidt man fikk med Lion eller ikke. Der ble hvertfall konkludert med at dersom det ikke innebar noe pakking for Netshop (f.eks når man bestiller en skjerm eller kabinett som allerede ER i en eske) så pakker dem ikke opp eska for å legge en sjokolade (elns) oppi der. Eller om de sender et tastatur pakket i gråpapir. Noe som egentlig er fornuftig. 404 (error) skritt hittil idag!! Kan jo ikke love godt Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Fikk pakken min i går - og til min store overraskelse, en skritt teller fulgte med sjokoladen. Det er jo forsåvidt greit nok - men at den påstod at det var 904 skritt fra Netshop til Bergen .. det var litt drøyt! Er ganske happy med DiNivo Edge tastaturet - håper det bare fungerer like bra under Linux når eg kommer så langt Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 fikk pakka mi idag, den besto av to halve pappesker. fikk hval sjokolaade da =) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Da har jeg akkurat vært å henta pakka mi på posten 2GB Geil Ultra Fikk med Hval sjokolade og skritteller, som egentlig er en morsom kombinasjon å sende :!: Men lurer på en ting. Jeg venter på en pakke til fra Netshop, og det har stått GRØNN leveringsdato i 3 dager nå, men den har blitt flyttet hver dag, til neste dag. Noen som har noe liknende på gang. Venter på 5 x 500gb Samsung og 4 x Vifter. Alt skal være på lager iflg netshop.no 9599516[/snapback] Om varene er på lager er det fordi det er stor kø av pakker som skal ut og dermed forskyves datoen automatisk helt til den kommer på plukklisten Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg fikk mitt Logitech deNovo tastatur i går fredag kl 8 på morgenen. Grei nok leveringstid. Da pakken bare bestod av tastaturesken og grått innpakningspapir så fikk jeg ikke med noe snop Men som forventa egentlig. 9600081[/snapback] Ikke snop eller skritteller med diNovo-tastaturet?! This is an outrage! Men seriøst, når folk som handler for 200 kroner får gøy ting med pakken så burde da vel de som bestilte dyrere ting (ref.: diNovo) også få noe kult. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Kanskje det er ettersom hvem som pakker eller plukker varene Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Kanskje det er ettersom hvem som pakker eller plukker varene 9600680[/snapback] Kansje det . EDIT: Ikke lenge til denne tråden stenges . Endret 29. september 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) EDIT: Ikke lenge til denne tråden stenges Så så gutten min, pappa Jarmo skal vurdere denne saken når vi kommer så langt. Denne tråden har blitt rapportert (noen ganger) som unyttig og postcounter for tiden. Vi bør ha noenlunde rette holdinger til hva som er liv laga her i huset. Mvh Endret 29. september 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Jobber netshop på lørdager? Eller må man da vente til mandag før pakken blir sendt? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Den blir nok ikke sendt før på Mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå